zaterdag 25 mei 2024

Versierd cadeautasje

Hallo allemaal, 

Zoals ik in mijn vorige post schreef viert mijn zus haar verjaardag. Naast een zelfgemaakte kaart hoort daar natuurlijk ook een cadeautje bij. Deze wilde ik op een leuke manier geven dus versierde ik een cadeautasje. Het eekhoorntje kreeg een plekje in een mooie bloemenweide. Tussen als die mooie gekleurde bloemen vond hij een dennenappel, hij houdt deze stevig vast. 

Deze cadeautas wil ik insturen bij Simon Says (fur or feathers). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's stinkdier en eekhoorn' COL1500
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (gras) 
  • Marianne Design Craftables 'van harte by Marleen' CR1560
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'mmm...lekker' CS1129
  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Spellbinders 'mini blooms and sprigs' S2-314
  • Spellbinders 'autumn sealed sprigs etched dies' S4-1319
  • Spellbinders 'Christmas blooms etched dies' S4-1135
  • Kraft cadeautasje Action 
  • Naturel hemp cord 0,8mmx100m Vaessen Creative

Geen opmerkingen:

Een reactie posten