zondag 12 mei 2024

Een fijne (schoon) moederdag!

Hallo allemaal, 

Met (schoon)moederdag maak ik altijd een zelfgemaakte kaart. Deze kaarten liggen echter al een tijdje klaar omdat ik maanden eerder al inspiratie kreeg en gelijk aan de slag wilde gaan. Ik kan nooit wachten als ik een idee heb haha. 

Ik ben verliefd op de prachtige bloemen van Spellbinders, dus deze wilde ik weer graag gebruiken. Toen ik de stans op mijn bureau legde kreeg ik een hartverzakking, een onderdeel van een bloem miste! Nu ben ik zeer nauwkeurig in het opruimen van mijn materialen en controleer ik het altijd dubbel, maar toch is het fout gegaan. Ik heb gezocht en gelukkig vond ik het onderdeel, jeetje wat was ik geschrokken!

Na het stansen van de bloemen en bladeren heb ik ze geschikt en op de rieten krans van MD geplakt. Het winterkoninkje wipt gezellig voorbij. Het designpapier (achtergrond) is ook van MD, deze is heel subtiel en past qua kleuren goed bij die van de bloemen en het vogeltje. De tekst stempelde ik op een label en plakte ik bovenin. Omdat ik allebei hetzelfde kaartje wilde geven moest ik hem namaken, dit was met al die onderdelen een uitdaging. Gelukkig is het gelukt en is het verschil nihil. Hopelijk valt het kaartje in de smaak. 

Deze creatie wil ik graag insturen bij KIC (zeg het met bloemen), GCC (bloemen), De allerhande doos op FB (bloemen), Hobbyshop Veldmaat (bingo: bloemen, kraft, label) en Simon Says (use die cuts). 

Een hele fijne dag! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's garden birds' COL1534
  • Marianne Design Creatables 'rieten krans' LR0691
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Clearstamps 'vriendinnen en zo' CS1091
  • Marianne Design Paper pad 'springtime' PK9174
  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart, heel mooi gemaakt!
    Ik herken je gevoel, ik mis al zeker 1,5 jaar de "z" van een alfabet dat ik graag gebruik maar niet meer te koop is; ik zoek nog steeds ernaar, maar de hoop is wel bijna weg inmiddels.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely card. Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Deze is zo leuk Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt een prachtige krans met deze mooie bloemen gemaakt. Zeker balen als je wat mist..Gelukkig heb je het ontbrekende onderdeeltje terug gevonden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen