donderdag 4 januari 2024

Nog een ronde kerstkaart

Hallo allemaal, 

Tussen kerst en oud en nieuw zijn we even langs Doe@ding in Spijkenisse geweest. Een heuse snoepwinkel met al die mooie knutselspullen, ik zou er uren zoet kunnen zijn! Tijdens het snuffelen zag ik embossing folders van Altenew met een houtnerf structuur, bakstenen en eentje die goed dienst kan doen als houten vloer. Ik was hier al zo lang naar opzoek dat deze meteen in mijn mandje verdwenen. Ook vond ik mooi papier en nog wat mallen van Marianne Design die ik nog niet in mijn verzameling had. Bij de kassa zei mijn vriend dat het alvast mijn verjaardagscadeau is. Wat een geluksvogel ben ik toch! Gelukkig hoef ik niet tot mijn verjaardag te wachten en mag ik er nu al lekker mee knutselen! 

Dit keer krijgen we een kijkje in het huis van de kerstman en zijn vrouw. De kerstvrouw is druk bezig met het maken van allerlei lekkers. Vandaag staan er appelbeignets in een krokant bladerdeeg jasje op het menu. Ze heeft haar leesbril opgezet en haar receptenboek erbij gepakt. Ze is al begonnen met het afwegen van het zelfrijzend bakmeel, de appels gaat ze straks schillen. Ondertussen stookt ze de houtkachel goed op, want de appelbeignets moeten op hoge temperatuur worden gebakken. 

Deze kaart wil ik insturen bij: 52 weeks to Christmas (kerstman/kerstvrouw), De allerhande doos op Facebook (ronde kaart), Creaties Suzan op Facebook (eten/drinken), Hobbyshop Veldmaat (ronde kaart) en bij GCCC (alles mag kerst). 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's Santa and mrs claus' COL1517
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kitchen accessories' COL1493
  • Marianne Design Collectables 'books by Marleen' COL1529
  • Marianne Design Collectables 'bed by Marleen' COL1524 (appel) 
  • Marianne Design Collectables 'doctor's set by Marleen' COL1523 (bril) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstversiering' COL1439 (takje met bessen) 
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Craftables 'wood stove bij Marleen' CR1525
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamp 'hallo winter by Marleen' CS1036
  • Carlijn Design 'cirkels' CDSN-0122
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193
  • Altenew embossing folder 'brick wall 3D' SKU ALT6296
  • Altenew embossing folder 'deck planks 3D' SKU ALT6128

8 opmerkingen:

  1. Hij is weer super leuk Natascha. Net een schilderijtje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig deze leuke ronde kaart met mevr Claus!!!
    Ja inderdaad Doeading daar mogen ze ons ook wel een nachtje opsluiten..heelijke winkel
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een gezellig verhaal gemaakt rond de kerstvrouw Natascha. Het is een super leuke kerstkaart geworden. De vloer en muur zijn net echt. Wel lief van je vriend dat je al je verjaardagskado hebt gekregen. Doe@ding is zo'n fijne winkel en net wat je zegt; je komt altijd tijd tekort om alles goed te bekijken.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, bijna vergeten; leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Christmas Challenge.

      Verwijderen
  4. Hij is prachtig Natascha!
    Bedankt om mee te doen met de Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart, Natascha. En Doe@ding is een heerlijke winkel... jij bofte helemaal met je lieve vriend die je voor-verjaardagscadeautjes gaf.
    Nogmaals bedankt voor je deelname aan onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuke verhaalkaart, mooi gemaakt!
    Veel plezier met je nieuwe spulletjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    supertoffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Christmas challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen