maandag 15 januari 2024

Fotograferen in het bos

Hallo allemaal, 

Vandaag is mijn vriend jarig en ook hij krijgt een kaart, dit jaar besloot ik om iets te doen met zijn hobby's. Kunnen jullie ze ontdekken? 

Ik maakte gebruik van het kaartmodel van Marleen van der Most. Op de achtergrond creëerde ik het bos en omdat je op de wandelpaden moet blijven dient de strook ervoor als bospad. Onlangs heeft het gestormd dus hier en daar zijn wat bomen omgewaaid en liggen er takjes. In het bos kun je allerlei dieren spotten, stil zijn en goed kijken helpen daar bij. De beer houdt zijn fotocamera in de aanslag en kijkt om zich heen. Zal hij de ree, de vos en het wegduikende konijntje vastgelegd hebben? De beer heeft ook een macrolens bij zich om alle kleine dieren zoals de slak, de spin, het lieveheersbeestje en de bosmuis te fotograferen. Ook de paddenstoel en de vruchten van de Larix kan je hiermee vereeuwigen. Ook hoopt hij nog het roodborstje te spotten, een spoor van pootafdrukken is wel te zien. 

Helaas is het fotograferen van deze kaart lastig en zie je niet alle onderdelen goed zoals de paddestoel, de spin in zijn web en de hoopjes grond bij het wegduikende konijntje. 

Deze creatie stuur ik in bij Knutsels en Kadootjes, hier vragen ze iets met de letter F op je kaart (fotocamera, fox). Bij GCC, GMGC en Papercraft challenges is het thema alles mag. Bij Critter Crazy Challenge gaat het om dieren als focus op je kaart en ook bij Crafty animals is het thema vrij maar moet er wel een dier op te zien zijn. 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's arctic bear' COL1502
  • Marianne Design Collectables 'Eline's slakken familie' COL1526
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Collectables' Eline's cat accessoires' COL1486 (muis) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's beach outfits' COL1483 (fotocamera) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's garden birds' COL1534 (pootafdrukken) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488 (zandhoopjes) 
  • Marianne Design Collectables 'vogelverschrikker by Marleen' COL1533 (raven) 
  • Marianne Design Creatables 'tree log' LR0680
  • Marianne Design Creatables 'bos XL' LR0772
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's logs' LR0630 
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's larix' LR0550 
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's paddenstoelen' LR0623 (mos) 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'punch die halloween' CR1450 (spin en web) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Craftables 'fox by Marleen' CR1484
  • Marianne Design Craftables 'deer by Marleen' CR1485
  • Marianne Design Craftables' snowdrop by Marleen' CR1490 (mos) 
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'paddenstoelen by Marleen' CR1603
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056

7 opmerkingen:

  1. This is a very beautiful creation. I hope your boyfriend was delighted at receiving it.Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A lovely scene with lots of critters. Thanks for sharing with us at Critter Crazy, CarolG

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Crafts Challenge.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een supergave kaart heb je gemaakt voor je vriend Natascha. Vond ie hem leuk?
    Gezellig dat je meedoet met de challenge op Girlz Creative Crafts.
    Gr. Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stunning, Well done!! Thanks for entering your card at Girlz Makes Guyz Cards
    Geweldige kaart. Super!!!!! Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stunning card. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Geweldig toffee kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Makes Guyz Cards Challenge.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen