dinsdag 2 januari 2024

Het maken van kerstkaarten gaat gewoon door

Hallo allemaal, 

Allereerst de beste wensen voor 2024, dat het een mooi en creatief jaar mag worden! 

De tweede kerstkaart voor dit jaar is alweer een feit. Vorig jaar deed ik mee aan de kerst challenge van De Egel. De opdracht was om iedere maand twee kerstkaartjes te maken, aan het einde van het jaar heb je dan  24 kaarten klaar. Dit beviel zo goed dat ik nu weer mee ga doen. 

Voor dit kaartje koos ik voor een ronde basis. Voor de achtergrond maakte ik met behulp van een embossing folder sneeuwvlokken, op de onderste helft plakte ik 'sneeuw'.  Het is eigenlijk heel simpel maar het geeft wel een leuk effect, ik denk dat jullie dit achtergrondje daarom vaker gaan zien. Op het kaartje stelen de kerstman en de sneeuwpop de show. Zijn ze niet leuk samen? 

Deze creatie wil ik insturen bij: De allerhande doos op Facebook (ronde kaart), HobbyVision (sneeuwpop), 52 weeks to Christmas (kerstman/kerstvrouw), Hobbyshop Veldmaat (ronde kaart), GCCC (alles mag kerst) KIC (moodboard blue- thema winter) en  Kreativitanten Challenge (snow). 

Fijne avond!

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's Santa and mrs claus' COL1517
  • Marianne Design Collectables 'Eline's sneeuwpop' COL1413
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488 (sneeuwhoopjes) 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Carlijn Design 'cirkels' CDSN-0122
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193
  • Embossing folder met sneeuwvlokken (geen merk) 

7 opmerkingen:

  1. Prachtig duo op deze ronde kaart, love it ! Heel veel creativiteit voor u gewenst in 2024.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen voor 2024!
    Wat een leuke vrolijke kaart is dit. Die embossing in de lucht is erg mooi en ik houd van ronde kaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar Natascha. Wat heb je een mooie ronde kerstkaart gemaakt met die vrolike kerstman en sneeuwpop in de hoofdrol. Een leuk stel zo samen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie kaart Natascha!
    Bedankt voor het meedoen met de Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie ronde kaart, Natascha!
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je inzending bij onze uitdaging!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een schattig stel op die leuke ronde kaart.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gedaan, echt prachtig. Leuk dat je meedoet bij Girlz Creative Christmas
    Stunning creation Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen