dinsdag 9 januari 2024

Hoera 90 jaar!

Hallo allemaal, 

Vandaag is het een feestelijke dag want de opa van mijn vriend is 90 jaar geworden. Zijn opa houdt wel van iets lekkers, dus gingen we naar een chocolatier om bonbons te kopen. Om het wat feestelijker aan te kleden maakte ik een big tag. Ik gebruikte blauw, bruin en grijstinten om het wat 'mannelijker' te maken. De leeftijd mag natuurlijk niet ontbreken en prijkt dan ook groot in de van harte cirkel. De bonbon mal lag al even ongebruikt in mijn knutselkast maar kwam nu heel goed van pas. Met behulp van de tutorial van Marleen maakte ik het lekkers, het was toch wel even puzzelen welke onderdelen bij welke bonbon hoorde. De bovenkant van de tag maakte ik af met wat jutte en een blauwe strik. 

Deze tag stuur ik in bij GMGC (alles mag als het maar een mannenkaart is, Creaties Suzan op Facebook (eten en/of drinken) en bij Knutsels en Kadootjes iets met de letter F (Feest). Als hij niet voldoet dan mogen jullie hem verwijderen hoor!

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'chocolates by Marleen' COL1528
  • Marianne Design Collectables 'numbers XL' COL1485
  • Marianne Design Craftables 'big tag' CR1551
  • Marianne Design Craftables 'van harte cirkel by Marleen' CR1560
  • Marianne Design Paperpad 'man only by Marleen' PK9169

9 opmerkingen:

  1. Wat een leeftijd en een passende tag en lekkers , leuk !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel feestelijk label voor de jarige en helemaal passend bij het cadeau.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een Feestelijk kadootje, lekker ook! ;)
    Bedankt voor je deelname aan onze F-challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cool!!! Thanks so much for participating in our GIRLZ MAKES GUYZ CARDS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo maak je er een prachtig cadeautje van, heel leuk gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige label en een koker met heerlijke bonbons , dat gaat er wel in .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is gorgous Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Wauw,super tof Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig kaartje, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Makes Guyz Cards Challenge.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk cadeautje heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan onze challenge.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen