woensdag 8 november 2023

Kerstkaartje met gingerbread

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaartje zien. Het is geïnspireerd om een kerstkaartje dat ik twee jaar geleden maakte. Met de stans van Carlijn Design sneed ik de basis uit, ik koos voor wit papier met grijze sneeuwvlokjes. Uit groen papier maakte ik met dezelfde stans nog een randje, dit plakte ik om het sneeuwvlokjes papier heen. Vanachter de krans komt de gingerbread van Marleen te voorschijn. Op de krans plakte ik snoepgoed (zuurstokken, zuurtjes en nog wat glazuur van de gingerbread), sneeuwvlokken, hulst en sterren. Deze creatie stuur ik in bij De Egel (bingo challenge: sneeuwvlokken, sterren en kerstsnoep), Jingle belles (hard candy christmas) en bij Creaties Suzan op Facebook vragen ze een kerstkaartje. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'gingerbread dolls by Marleen' CR1564
  • Marianne Design Craftables 'candy by Marleen' CR1565
  • Marianne Design Craftables punch die- stars' CR1321
  • Marianne Design Craftables 'punch die snowflakes' CR1335
  • Marianne Design Creatables 'wicker wreath' LR0691
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Carlijn Design 'vierkanten snijmal' CDSN-0079
  • Carlijn Design 'let's party!- door Jocelijne Design' CDJD-0016 (zuurtjes) 

3 opmerkingen:

  1. Your little gingerbread man looks so happy surrounded by holiday sweets ... so very glad you joined our Hard Candy Christmas at Jingle Belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, what a SWEET card... in every sense of the word! I love that aadorable gbread man and you've used those dies so perfectly! So pleased you could join our Hard Candy Christmas fun at Jingle Belles!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd! Mooi hoe je ook het gingerbread gebuikt hebt. Ik heb hem ook en hij is erg leuk.
    Dank je wel voor jou bijdrage aan de bingo uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen