maandag 27 november 2023

Caketopper

Hallo allemaal, 

Vandaag vieren we een feestje want mijn vriend heeft een nieuwe functie op zijn werk erbij gekregen. Het leek mij leuk om hier toch even aandacht aan te besteden en heb iets lekkers gekocht. Omdat ik bijna overal wel een knutselproject in zie besloot ik de cake wat feestelijker te maken met een caketopper. De gefeliciteerd stans van Carlijn Design sneed ik in drie verschillende kleuren uit en legde vervolgens de tekst als een soort puzzel weer in elkaar. Met de label stans en een stempelset van Marianne Design voegde ik nog een tekst toe om hem veel plezier en succes te wensen met deze nieuwe uitdaging. Op de achterkant van de caketopper plakte ik een satéprikker en deze stak ik vervolgens in de cake. 

Wij gaan nu lekker smullen;) Fijne avond! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Carlijn Design 'Gefeliciteerd a6 snijmal' CDSN-0123
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CS1605
  • Marianne Design Clearstamp 'volgend level' CS1097

1 opmerking: