zondag 12 november 2023

It's the most wonderful time of the year

Hallo allemaal, 

Vandaag laat ik jullie weer een kerstkaartje zien, nog even de voorraad aanvullen want het is al bijna december. Deze creatie heb ik van een transparante voorkant voorzien die ik embosste met sterren (zie foto 2, hier zie je het namelijk beter op). Rudolf kreeg dit keer het ere plekje, hij loopt door een winterlandschap met hier en daar wat dennenbomen. Hij heeft voor de zekerheid zijn lantaarn meegenomen, dan kan hij ook in het donker goed zien. Bovenin heb ik een rode kerstster geplakt, dit is een echte kerstbloem. Hier en daar heb ik ook wat maretakjes geplakt met kleine pareltjes. De tekst en de gouden sterren maken de kaart af. 

Deze creatie stuur ik in bij De Egel, hier is de opdracht een kerst bingo en ik koos voor het rijtje: dier, sterren (gouden sterren en geëmbost in het acetate) en kerstbloem. Ook laat ik deze kaart meedoen bij Creaties Suzan op FB, hier wordt een kerstkaart gevraagd. 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's rendier' COL1461
  • Marianne Design Collectables 'bloempot huisje by Marleen' COL1527 (lantaarn)
  • Marianne Design Creatables 'Christmas green' LR0634
  • Marianne Design Craftables 'poinsettia by Marleen' CR1478
  • Marianne Design Craftables' snowdrop by Marleen' CR1490 (sneeuwhoopje) 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Craftables punch die- stars' CR1321
  • Marianne Design Design folder 'sparkles' DF3429
  • Marianne Design Clearstamp 'happy holidays' CS1009
  • Pareltjes van de SoLow
  • Acetate van JEJE produkt 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Leuk dat de eland zo mag seinen op de kaart met geweldige details. Dank je wel voor deze leuke creatie voor de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi gedaan! Leuk zo'n doorzichtige voorkant.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen