vrijdag 6 oktober 2023

Huisje, boompje, beestje(s)

Hallo allemaal, 

De mallen van mijn vorige kaartje lagen nog op mijn bureau en ik had niet zoveel inspiratie. Ik besloot daarom met dezelfde mallen nog een kerstkaartje te maken, dit keer is het een slimline kaart geworden. De huisjes heb ik uit zwart papier gestanst en achter de raampjes plakte ik koper kleurig papier, op de foto lijkt dit helaas goud. In de sneeuw ligt moeder hert met haar kleintje. Een winterkoninkje hipt vrolijk voorbij en heeft een takje met bessen in zijn snaveltje. Vanwege de opdracht bij Knutsels en Kadootjes plakte ik hier en daar nog wat boompjes op. 

Alvast een fijn weekend! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's deer family' COL1535
  • Marianne Design Collectables 'Eline's garden birds' COL1534
  • Marianne Design Creatables 'horizon Amsterdam' LR0494
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Carlijn Design 'slimline card champagne' CDSN-0111 (slimline randjes)

3 opmerkingen:

  1. Heel gaaf slimline kaartje, mooi gemaakt!
    Bedankt voor nog een deelname aan onze challenge.
    grtz Colien {Knutsels en Kadootjes}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winters kaartje met de huisjes op de achtergrond, en de mooie dieren op de voorgrond. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen