zondag 29 oktober 2023

Kaartje met de mooie bloemen van Spellbinders

Hallo allemaal, 

Met de prachtige bloemen van Spellbinders en de gefeliciteerd stans van Carlijn Design creëerde ik in een mum van tijd onderstaand kaartje. Een ander kaartje dan ik normaal maak, maar ontzettend leuk om te doen. Deze stansen gaan jullie vast nog vaker voorbij zien komen! 

Fijne zondag!

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Carlijn Design 'van harte gefeliciteerd' CDSN-0217

4 opmerkingen:

  1. Een prachtige bloemenkaart. Zoiets mag je van mij vaker laten zien hoor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart! Ook van mij mag je nog veel kaarten hiermee laten zien hoor 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi. Ik heb de set ook gekocht… groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele gave kaart Natascha!! Ook toffe kleuren. Net als die koolmeesjes uit je vorige post.
    Fijne week
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen