zondag 22 oktober 2023

Bedankkaartje met cadeaubon/envelop

Hallo allemaal, 

Ik wilde graag iemand bedanken voor wat zij de afgelopen periode voor mij heeft gedaan. Het kan dan ook niet anders dan dat ik het cadeautje vergezel met een zelfgemaakte kaart. 

Met de mal van Carlijn creëerde ik de basis van de kaart. Gelukkig had ik nog een stukje papier wat doorkan als vloer, een wit strookje papier dient als plint en ik koos voor een neutrale muur met marmer look. De persoon in kwestie heeft een hele lieve labrador en in huis een open haard, ik besloot deze terug te laten komen op mijn creatie. De waxstempel met de tekst bedankt heb ik onlangs aan mijn verzameling toegevoegd. Zo’n waxstempel geeft een leuk effect aan de kaart. 

In de kaart stop ik een klein envelopje, dit is ook een mal van Carlijn Design. Op het envelopje heb ik de stempeltekst 'een klein kadootje' geplakt. Door het mooie papier heeft het naar mijn idee niets anders nodig. In het envelopje stopte ik een Action cadeaubon, de ontvanger komt hier net als ik ook graag (wie niet? 😉). Het envelopje sloot ik met een kleine bloem sticker. 

De kaart stuur ik in bij HobbyVision, het thema is alles mag. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen voor de kaart: 

  • Marianne Design 'Eline's hond' COL1464
  • Marianne Design 'Eline's dog accessories' COL1487 (bot en bal) 
  • Marianne Design 'Eline's car accessories' COL1486 (kleed en voerbak) 
  • Marianne Design Craftables 'greenery by Marleen' CR1464
  • Marianne Design Craftables 'haard by Marleen' CR1612
  • Marianne Design Craftables 'cactus' CR1413
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079
  • Carlijn Design 'waxzegel bedankt' CDWX-0017 

De cadeau envelop: 



Gebruikte materialen voor het envelopje voor de cadeaubon: 

  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605 
  • Marianne Design Clearstamp 'mmm...lekker' CS1129
  • Carlijn Design 'cadeaubon en envelop' CDSN-0142
  • Papier en sticker van de Action 


2 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart en leuk een tafereeltje die van toepassing is .
    Ja wie kan de action niet.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, wat een schatje ! heel erg leuk en lief kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen