vrijdag 16 september 2022

Bunny hugs

Hallo allemaal, 

Mijn vriend en ik zijn een weekje naar Duitsland gegaan. We hadden daar een fijn en luxe appartement en de omgeving was er prachtig, we hebben genoten! Mijn moeder en zus waren zo lief om op de konijnen en op ons huis te passen. Voor hen was dus de cadeautas met lekkers, jullie hebben hier afgelopen weken vast foto's van voorbij zien komen. 

Mijn moeder had gevraagd of ik op papier kon zetten hoe we de konijnen normaal verzorgen. Natuurlijk moet dat in stijl, ik besloot om een kaartje te maken waarop ik de benodigde informatie kon schrijven. Onze konijnen zitten op het bankje in de tuin en op de achtergrond staat ons huis. Zoals je ziet doen ze zich te goed aan allerlei lekkers; wortels en zonnebloempitjes lusten zij erg graag. Hun wens is dat ze dit net zoals op het kaartje onbeperkt kunnen eten. Dat vinden wij niet de bedoeling, dus in het kaartje stond helaas wel een restrictie voor al dat lekkers. De tekst bunny hugs vond ik wel toepasselijk omdat het twee echte knuffelkonijnen zijn en zij ook blij zijn met de lieve oppas! Deze kaart heb ik ook in het cadeautasje gestopt. 

Bij het Mutsen cluppie op FB vragen ze je lievelingsdier op een kaart, komt dat even mooi uit! Ook stuur ik deze kaart in bij KIC, hier vragen ze dieren op de kaart. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables' boom' COL1424
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Collectables 'Eline's winter accessories' COL1503 (hek omgebouwd naar bank)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494 (bloemetjes)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's hamster' COL1489 (zonnebloempit)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505 (hartjes van de bloemetjes)
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design Craftables 'bendy card' CR1402 (zon)
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design clearstamp 'hello spring & easter by Marleen' CS1044

3 opmerkingen:

  1. Wat superleuk om dit zo te doen voor je ouders, je kaart is heel mooi
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje wat mij zeer aanspreekt als konijnenliefhebber/bezitter.
    Het klopt wortels en zonnebloempitten vinden ze heerlijk maar bevatten veel teveel calorietjes en ze krijgen er gasbuiken van. Zaden zij helemaal niet goed voor ze het is ook onbegrijpelijk dat er nog steeds gemengd droogvoer voor konijnen wordt verkocht, de geperste brokjes zijn voldoende voor ze en dan nog heel weinig want hooi is het allerbeste voer voor konijnen maar dat hoef ik jullie vast niet te vertellen ;-)
    Leuk dat jullie een fijne vakantie hadden en een goede oppas voor de dieren!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje zo schattig met de konijntjes.
    Dankjewel voor het meedoen bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen