zondag 8 mei 2022

Fijne moederdag!

Hoi allemaal, 

Vandaag is het de dag dat we onze (schoon)moeder even extra in het zonnetje zetten. Een zelfgemaakte kaart mag naast het cadeautje natuurlijk niet ontbreken. Beide moeders houden van bloemen, dus de wasbeer houdt een grote bos vast. De veel liefs cirkel van Marleen vond ik wel bij moederdag passen. Met een hoekpons heb ik de hoeken van de kaart afgerond, hierdoor kwam de cirkel mooier uit. De stempeltekst 'fijne moederdag' komt uit de april collectie, ik ben hier erg blij mee want moederdag stempels had ik nog niet. Beide moeders hebben dezelfde kaart gekregen. Dit kaartje stuur ik in bij KIC (thema: bloemen op je kaart), 'T Boekensteuntje FB (thema: zeg het met bloemen) en bij Creative sketchy girls (thema: dier op je kaart). 

Hebben jullie trouwens al de juni collectie van Marianne Design gezien? Er komt een grote cactus (collectables), zo leuk! Een aantal jaren geleden kwam er van de craftables een kleine cactus uit, deze heb ik toen niet meteen gekocht. Toen ik eindelijk besloten had dat ik deze toch aan mijn collectie wilde toevoegen, was hij overal al uitverkocht. Ik baal er nu nog steeds van! Onlangs zag ik dat iemand hem te koop had gezet op Marktplaats. Je raadt het vast al, ik was net te laat met het sturen van een reactie en de mal is aan iemand anders verkocht. Weer balen dus! Omdat mij dit niet nog een keer gaat gebeuren heb ik de grote cactus zojuist in de pre-order besteld. 

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's wasbeer' COL1472
  • Marianne Design Collectables 'bloemen by Marleen' COL1504
  • Marianne Design Craftables 'veel liefs cirkel by Marleen' CR1575
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Creatables 'bouquet' LR0505
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design Clearstamps 'vriendinnen en zo' CS0191
  • Papier van de Action 

8 opmerkingen:

  1. Zoals het kaartje al zegt een lief kaartje voor moederdag.
    Wat zijn de diertjes toch leuk om te gebruiken .
    De wasbeer is ook weer een leuke met een grote bos bloemen.
    Mooi gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart voor je moeder en schoonmoeder. Je hebt de wasbeer mooi in de bloemetjes gezet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart, het wasbeertje staat er zo schattig op.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en de bos bloemen ziet er leuk uit.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart en bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heerlijk feestelijke moederdagkaart! Ik vind je kaart fantastisch mooi!
    Tof dat je meedoet met onze dierenchallenge!
    Nancy
    Creative Sketchy Girls

    BeantwoordenVerwijderen