vrijdag 6 mei 2022

Hoera geslaagd!

Hoi allemaal, 

Vorige week heb ik met een GiveAway op Instagram de striped alphabet mal van Creative Craftlab gewonnen. Het is een hele mooie mal waar je veel kanten mee op kan en ik ben er dan ook super blij mee! De letters zijn vrij groot dus je moet wel een groter kaartmodel gebruiken. De slimline kaart leent zich hier heel goed voor. De geslaagden kaarten heb ik vorig jaar allemaal verkocht dus het is tijd om deze aan te gaan vullen. De basis van de slimline kaart, de letters en een gedeelte van de uil heb ik met behulp van bruin kraft cardstock gemaakt. Dit vragen ze namelijk bij Hobbyshop Veldmaat. De uil met het diploma en de doctoraal muts mag natuurlijk niet ontbreken. Verder heb ik de kaart vrij simpel gehouden, de letters stelen de show. 

Ik zag zojuist dat het weerbericht voor morgen niet heel goed is, we verwachten hier regen. Voor de tuin is het wel erg fijn, je merkt dat de planten het nodig hebben. 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's uil' COL1475
  • Marianne Design Craftables 'slimline frames' CR1537
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (grasrand)
  • Marianne Design en Karin Joan 'letterboard' DF3554 (letters geslaagd)
  • Studio Light - Creative Craftlab 'striped alphabet' CCL-ES-CD174

  • 3 opmerkingen:

    1. Een heel leuke kaart, die letters zijn superleuk.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een mooie kaart! Leuk dat je dat alfabet hebt gewonnen. Daar kun je mooie kaarten mee maken.
      Hier in het noorden is het nog steeds droog. De tweede was hangt al buiten te drogen.
      Groetjes van Henriët

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Super leuke Geslaagd kaart Natascha
      Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat
      Groetjes Renate DT

      BeantwoordenVerwijderen