maandag 4 oktober 2021

Gastdesigner bij 4-season challenge blog

Hoi allemaal, 

Met mijn retro kaartje heb ik de derde plek behaald bij het 4-season challenge blog, super leuk! Ik mag daardoor ook gastdesigner zijn voor de maand oktober. Dit keer is het de uitdaging om veel roze in je creatie te gebruiken. Oktober staat ook wel bekend als Pink-Pink-Ribbon maand. Het kaartje mag hiermee te maken hebben, maar dit hoeft niet. Ik koos ervoor om een geboortekaartje voor een meisje te maken. De schattige lammetjes van Eline heb ik hiervoor gebruikt en het papier is van de Action. 

Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494
  • Marianne Design Creatables 'van harte en ballon' LR0625
  • Marianne Design Creatables 'circle layout mal' LR0677
  • Marianne Design Creatables 'baby tekst boy & girl' LR0576
  • Marianne Design Craftables 'grass' CR1355
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Zwart hempcord 
  • Papier van de Action 
  • Strass steentjes SowLow

5 opmerkingen:

  1. Dit is een heel schattig babykaartje met de beide lammetjes er op. Voldoende roze ook voor de challenge lijkt me.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een supermooie roze kaart. Leuk on de ronde vorm. Vakjes erg mooi gevuld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje heb je gemaakt. Die ronde stans moet ik ook nodig weer van stal halen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super lieve baby kaart lekker in het roze!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen