vrijdag 1 oktober 2021

Winnaar kerst GiveAway van Marleen van der Most

Hoi allemaal, 

Wat een verassing toen ik maandagochtend het blog nieuws las en zag dat ik de kerst GiveAway van Marleen van der Most had gewonnen. In deze geweldige set zitten de Gingerbread dolls, de snoepjes en het craft stencil van de kerstsok. Ik ben er zo blij mee! 

De prijs kwam dinsdag binnen en ik kon daarom al super snel aan de slag. Ik besloot als eerste een bedankkaart voor Marleen te maken. Omdat het kerstmallen zijn moest ik even goed nadenken. Ik besloot een snoepkrans te maken. De snoepjes heb ik in pastelkleuren uitgestanst en voor de  tumtummetjes heb ik gebruik gemaakt van glitterpapier, hierdoor lijken ze een echt suikerlaagje te hebben. De gingerbread komt vanachter de krans kijken. De tekst 'thanks a bunch' vond ik toepasselijk, deze stempel komt ook uit een set van Marleen. De volgende kaartjes met deze mallen zullen kerstkaartjes worden, de layout van de bedankkaart komt ook vast en zeker terug! 

In verband met Wereld kaart maak dag op 2 oktober stuur ik deze kaart in bij KIC. Bij Crafty hazelnut’s willen ze graag papier met een patroon zien. 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'gingerbread dolls by Marleen' CR1564
  • Marianne Design Craftables 'candy by Marleen' CR1565
  • Marianne Design Creatables 'wicker wreath' LR0691
  • Marianne Design clearstamp 'fruitastic by Marleen' CS1031
  • Hoekpons van Vaessen Creative
  • Papier van de Action 





5 opmerkingen:

  1. wat een super leuk bedank kaart voor Marleen, wat zijn ze geweldig leuk die gingerbread poppetjes.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk! Wat origineel bedacht en wat zijn de kleuren heerlijk zoet. Topkaartje!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk en vrolijk bedankkaartje.
    Gefeliciteerd met je spulletjes en veel plezier ermee!
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke snoepkrans!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing your lovely crafting for Craftyhazelnut's Patterned Paper October challenge - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen