vrijdag 22 oktober 2021

Halloween: trick or treat

Hoi allemaal, 

Bij Marianne Design is een nieuwe challenge gestart met het thema Halloween. Zelf heb ik hier niet zoveel mee en ik wilde deze challenge eigenlijk aan mij voorbij laten gaan. Toevallig las ik vandaag de blogpost van Nienke. Zij heeft ook niets met Halloween, maar zag de opdracht daarom juist als een uitdaging. Het is natuurlijk niet voor niets een ‘challenge’. Ik besloot daarom om deze uitdaging ook aan te gaan. 

Als ik geen inspiratie heb dan pak ik al mijn snijmallen uit de kast, ik maak dan een stapeltje van de mallen die een mogelijke kanshebber zijn. Zo kwam ik ook het spook en de vleermuis tegen, een mal die ik ooit goedkoop heb kunnen kopen maar nog nooit gebruikt had. Toen ik de mand tegen kwam ontstond het idee om deze te vullen met de snoepjes van Marleen. De zwarte kat, die natuurlijk ook niet mag ontbreken, is zo bang dat hij tussen de snoepjes is gekropen. Ik snap dat wel, kijk maar naar de botten en het enge spook! 

Deze kaart stuur ik ook in bij The four seasons challenge (thema: anything goes fall), Crafty hazelnut's (design papier), Scrappelyst (daag jezelf uit) en bij Creative inspirations (happy Halloween). 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's kittens' COL1454
  • Marianne Design Collectables 'Eline's Halloween' COL1473
  • Marianne Design Collectables 'Eline's dog accessories' COL1487 (botten) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's wasbeer' COL1472 (pompoen) 
  • Marianne Design Collectable ‘Eline’s toekan’ COL 1457 (tak)
  • Marianne Design Creatables 'wicker basket' LR0702
  • Marianne Design Craftables 'stitched waves & clouds' CR1361
  • Marianne Design Craftables 'candy by Marleen' CR1565

14 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superleuk Natascha! Ik heb zelf ook niks met Halloween maar dat is dan de uitdaging om er iets van te maken.En dat is jou super gelukt!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh, wat vind ik jouw kaart goed gelukt! Supertof gedaan! Slimme werkwijze ook, eerst alles bij elkaar te zoeken wat je zou kunnen gebruiken. Leuk dat ik je heb kunnen aanmoedigen om mee te doen!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an amazing card my friend! I really love the cute little bat hanging from the tree limb! Thanks for joining us at Four Seasons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is just the cutest, you did an awesome job with it! Thank you for joining our challenge at Four Seasons!
    Diane FS DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. OMG what a fun creation! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

    Darlene
    FOUR SEASONS CHALLENGE
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is simply adorable with all kinds of fun Halloween goodies! Amazing what you came up with. Thank you so much for sharing with us at Four Seasons!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je halloweenkaart is top Natascha, en inderdaad een echte uitdaging, voor mij ook hoor ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Så stillig, og fullt av detaljer!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thank you for sharing your lovely crafting for Craftyhazelnut's Patterned Paper October challenge - I hope to see you again soon. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig (spooky) kaartje is het geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "Halloween" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super dat je de uitdaging bent aangegaan. Het is een erg leuke Halloweenkaart geworden.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je halloweenkaart is echt superleuk geworden!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Natascha dat je je hebt laten inspireren door Nynke.
    Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt hoor.
    Ook ik heb niets met Halloween, maar je laten uitdagen is soms goed.
    Gezellig dat je meedoet met onze spooky challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige kaart geworden!
    Bedankt voor het meedoen met de “Halloween kaarten” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen