zaterdag 16 oktober 2021

Beterschaap

Goedemorgen allemaal, 

Bij De Egel hebben ze dit keer een sketch en als extra opdracht moet op je creatie een dier te zien zijn. Deze opdracht is op mijn lijf geschreven omdat ik heel graag met de diertjes van Eline werk. Omdat ik ook graag mee wil doen met de challenge van Marianne Design (beterschapskaart) besloot ik deze twee challenges te gaan combineren. 

Onlangs heb ik het hek gekocht en het lammetje. In mijn verzameling stempels vond ik de tekst 'beterschaap', deze vond ik zo leuk en toepasselijk! Voor het kaartje heb ik veelal pasteltinten gebruikt, dit vond ik goed passen bij het design/achtergrond papier van MD. Hier en daar heb ik nog wat gras met bloemetjes geplakt en lieveheersbeestjes. Ik besloot de kaart verder rustig te houden zodat de sketch goed zichtbaar blijft. 

Het kaartje stuur ik ook in bij Scrappelyst en Papercraft challenges, hier vragen ze ook een beterschapskaart. Bij Crafty hazelnut's vragen ze design papier. 

Fijne dag! 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494
  • Marianne Design Collectables 'hek' COL1423
  • Marianne Design Creatables ' Tiny's paddenstoelen' LR0623 (mos)
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Marianne Design clearstamps 'Eline's animals tekstjes' EC0188
  • Marianne Design Paper pad 'Springtime' PK9174
  • Rhinestones SoLow

  • 15 opmerkingen:

    1. Superleuk! Dat nieuwe schaapje is ook echt wel heel schattig hè? Hoe meer kaarten ik bij anderen zie, hoe leuker ik deze sketch begin te vinden. Zelf heb ik nog geen inspiratie, moet ik zeggen. Ik hoop dat dat nog komt...
      Groetnis, Nynke

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Super schattig dat schaapje! Je hebt de sketch mooi uitgewerkt met het hekje erachter. Leuk afgewerkt met de lieveheersbeestjes

      Hobbygroet,
      Lisanne

      BeantwoordenVerwijderen
    3. O maar die is schattig, wat leuk met dat zittende schaap en dat hekje als strook van de sketch Natascha. Lieve zachte kleurtjes waardoor de lieveheersbeestjes leuk opvallen.
      Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
      Lieve groetjes Miranda dt De Egel

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Wat een prachtig kaartje is het geworden.
      Leuk dat je mee doet met onze "beterschap" challenge.
      Groetjes van Judith
      DT Marianne Design Challenge Blog

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Superlief beterschapskaartje Natascha, het overkomt mij ook hoor dat ik een verrassing vindt tussen mijn verzameling mallen en stempels ;-)
      bedankt voor het meedoen met onze beterschap challenge,
      groetjes van Aniet
      DT Marianne Design Challenge

      BeantwoordenVerwijderen
    6. mooi kaartje
      bedankt voor het meedoen aan deze challenge
      groetjes jolanda bongers
      dt marianne design challenge blog

      BeantwoordenVerwijderen
    7. Oh wat leuk dit beterschaap kaartje!
      Gezellig dat je meedoet met onze "Beterschap" Challenge.
      Groetjes Cecile
      DT Marianne Design Challenge Blog

      BeantwoordenVerwijderen
    8. Wat een super leuk beterschaapskaartje! Heel leuk in de pastelkleurtjes.
      Bedankt voor het meedoen.
      Groetjes van Henriët
      DT Marianne Design Challenge blog

      BeantwoordenVerwijderen
    9. Wat een schattige schaapkaartje, daar wordt je vast snel beter van.
      Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

      Gr. Anita
      MDblog

      BeantwoordenVerwijderen
    10. Wat een leuke beterschaapskaart met onze sketch. Het ziet er top uit!
      Dank je wel voor het meedoen bij de uitdaging van de Egel.

      BeantwoordenVerwijderen
    11. Een leuke beterschapskaart heb je gemaakt voor de challenge
      Dank je wel voor het meedoen
      Gr Wybrich
      DT MDchallenge blog

      BeantwoordenVerwijderen
    12. Een hele leuke kaart, alles past zo goed bij elkaar en ene mooie toepasselijke tekst. Dank je wel voor het meedoen aan deze uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

      BeantwoordenVerwijderen
    13. Your card is very lovely Thanks for joining us at Patterned Paper Challenge

      Hugs
      Claudia
      DT Patterned Paper Challenge

      https://knutselmeisjes.blogspot.com/

      BeantwoordenVerwijderen
    14. Så lekkert kort!

      Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrappelyst!

      Linda

      BeantwoordenVerwijderen
    15. Your card looks so cute :)
      Thanks for joining us at Papercraft Challenges.
      Anja

      BeantwoordenVerwijderen