vrijdag 23 april 2021

Nieuwe woning

 Hoi allemaal, 

Vandaag was het zowel voor werk als privé een productieve dag. Voor werk heb ik een paar moeilijke gespreksverslagen geschreven, een indicatie gesteld en nog wat acties voor cliënten uitgezet. In de middag ben ik wat eerder gestopt en heb ik meteen mijn knutselspullen erbij gepakt. 

Ik heb een verjaardagskaartje gemaakt met mijn nieuwe bloemen mallen van MD en distress ink, dit laatste is een product wat ik eigenlijk te weinig gebruik. Dit kaartje show ik jullie later, want ik heb ook nog een kaartje gemaakt wat mee kan doen aan de challenge van Knutsels en kadootjes. Deze challenge sluit vanavond en het is zonde om deze creatie met de planten in pot niet in te sturen. Dit kaartje heb ik alvast gemaakt voor een collega die hopelijk morgen hoort dat haar bod voor een andere woning is geaccepteerd. Ik gun het haar zo, maar de huidige woningmarkt zit niet echt mee. Omdat zij mij niet volgt plaats ik het kaartje hier alvast. Het kaartje mag vanwege de kleurencombinatie en de rhinestones ook meedoen bij Carlins kaartenparadijs en 4 season challenge blog

Doordat maandag mijn vaste vrije dag is en het dinsdag Koningsdag is, ben ik lekker lang vrij. We hebben al wat leuke plannen zoals winkelen bij Loods 5 en kijken voor een overkapping in de tuin. Hebben jullie nog leuke plannen? 

Fijn weekend gewenst! 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'home sweet home' COL1333 (huisje en stempel)
  • Marianne Design Craftable 'gras' CR1355
  • Marianne Design Craftable 'potted plants by Marleen' CR1542
  • Marianne Design Craftable 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 
  • Rhinestones en papier van de Action 
  • 5 opmerkingen:

    1. Ontzettend leuk! Goed idee, inspireert mij ook weer.
      Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K.

      BeantwoordenVerwijderen
    2. Wat een leuk idee een verjaardagskaart met een huisje met mooie plantjes erbij..mooi kaartje.. Bedankt dat je mee doet bij K&K .groetjes Ingrid

      BeantwoordenVerwijderen
    3. Dat ziet er prachtig uit Natascha. Mooi die combinatie van bloemetjes en het huisje.
      Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
      groetjes,
      Karin DT

      BeantwoordenVerwijderen
    4. Na een zware werkdag nog wat heerlijk ontspannen met je hobby. Blijvn doen hoor.
      Een hele mooie vrolijke kaart.
      Met de verschillende malletjes een een mooi fleurig tuintje gemaakt.
      Prachtig gedaan.
      Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
      Succes !
      Groetjes,
      Carla

      BeantwoordenVerwijderen
    5. Mooi kaartje in de voorjaarskleuren.
      Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Knutsels en Kadootjes en de uitdaging op het 4 Seasons challenge blog.
      Grtz Colien

      BeantwoordenVerwijderen