zaterdag 15 augustus 2020

Hoera zwanger!

Twee weken geleden hoorde we dat een familielid in verwachting is, we zijn heel blij voor ze. Om dit te vieren hebben we een cadeautje gekocht en ik had natuurlijk gelijk weer een goede reden om een kaartje te maken! Het nieuws is nu grotendeels bij anderen bekend en het kaartje kan ik nu dus wel delen op mijn blog. 

De kangoeroe en de koala van Marianne Design heb ik voor dit schattige wiebelkaartje gebruikt. Omdat we het geslacht nog niet weten heb ik er zowel blauw als roze in verwerkt. 

Door het warme weer ben ik niet meer aan de knutsel gegaan. Hier is nu eindelijk regen en wat onweer, hopelijk brengt dit de nodige verkoeling met zich mee en kan ik morgen eindelijk weer mijn hobbykamer in duiken. Een heel fijn weekend gewenst! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's kangoeroe met baby' COL1446
  • Marianne Design Collectable 'Eline's koala met baby' COL1488
  • Marianne Design Collectable 'Eline's koe' COL1426 (bloemetjes met gras)
  • Marianne Design en Karin Joan 'Letter board embossing folder' DF3454 (letters)
  • Ronde stans van de Action
  • Sakura gelly roll wit
  • 3d foam
  • Papier van de Action


5 opmerkingen:

  1. Leuke wiebelkaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Natascha,
    wat een enig babykaartje heb je gemaakt! Zo leuk met de diertjes van MD.
    Ik zie je wel in de leeslijst, maar niet in mijn lijst op mijn blog. Vandaar dat ik een tijd niet bij je ben geweest. Daar kom ik nu pas achter.
    Ik ga kijken of ik daar wat aan kan doen of dat het aan de nieuwe Blogger ligt...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk deze wiebelkaart! Die krijgt vast een ereplaatsje.
    Hier kwam ook niet veel van knutselen met dat warme weer hoor.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superschattige wiebelkaart met de diertjes van eline ze zijn zo leuk
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk schommelkaartje Natascha! Ik heb beide diertjes ook, maar ze komen (jammer genoeg) niet vaak uit de kast. Volgens mij zijn de mijne erg verlegen 😊 .. Tof dat babynieuws! Ik heb gisteren de geboortekaartjes voor ons toekomstige nichtje afgewerkt (op de tekst na natuurlijk!) 40st in totaal met het konijntje van MD. Mijn schoonzusje is voor 13 september uitgeteld. Benieuwd hoe lang we nog in spanning moeten wachten.. Groetjes, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen