maandag 24 augustus 2020

Kerstgroetjes!

Vandaag is het echt herfstweer; veel regen en harde wind. Wat een verschil met vorige week! Gelukkig is het thuiswerken weer een stuk aangenamer en heb ik ook weer meer zin om te knutselen. Gisteren viel mijn oog op de nieuwe challenge (nummer 253) van Marianne Design. Wybrich heeft dit keer de challenge bedacht. Om wat koelte te brengen is het thema dit keer kerst. 

Nadat ik mijn laptop had opgeruimd ben ik direct aan de slag gegaan. In mijn knutselkast vond ik een MDF kerstbal van Dutch Doobadoo, samen met de eland en de kerstboom van Marianne Design heb ik onderstaande kersthanger gemaakt. Het is weer eens iets anders dan een standaard kaart. Ik heb hem opgehangen op mijn wandrek, nu kan ik er nog een paar maanden zelf van genieten. 

Fijne avond! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's rendier' COL1461
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstboom' COL1459
  • Marianne Design Collectables 'Eline's outfits' COL1438 (sjaal)
  • Marianne Design embossing folder 'stippen'  DF3431
  • Marianne Design en Karin Joan 'letterboard' DF3454 (tekst: kerst)
  • Marianne Design stamp en die 'mini labels NL' CS1028 (tekst groetjes)
  • MDF kerstbal van Dutch DooBaDoo 
  • 3d foam 
  • Papier, garen en lint van de Action 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kerstbal! Het rendier is ook top.
    Ja heerlijk dat de temperaturen normaal zijn. Dat geeft mij weer energie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuk is je kaartje geworden ! top
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kerstbal heb je gemaakt leuk dat rendier erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuke en originele kerstbal!!
    Top creatie!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kerstcreatie Natascha, succes met thuiswerken,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kerstbal Natascha.
    Gezellig dat je meedoet met onze kerstchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan! Ik snap dat je daar zelf nog een poosje van wil genieten.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstbal heb je gemaakt Natascha!
    Bedankt voor het meedoen met de kerst Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kerstkaart.
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen