zaterdag 29 augustus 2020

Hamsteren!!

Rond drie uur viel eindelijk de nieuwe mol-en hamster mal door de brievenbus. Wat zijn ze schattig! Maar met welke moet ik nu eerst aan de slag? Ik heb uiteindelijk gekozen voor de hamster. De hamster eet  zonnebloem pitjes en zit in een herfstachtig tafereel. Ik las in mijn vorige post dat sommige van jullie ook deze mal hebben gekocht. Ik ben erg benieuwd naar jullie creaties! 

Fijne avond allemaal! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectable 'Eline's hamster' COL1489
  • Marianne Design Creatables 'layout' LR0568
  • Marianne Design Creatables 'Tiny's paddestoelen' LR0623 (grasrand)
  • CraftEmotions clearstamp Carla Kamphuis 'handletter geluksmomenten NL' 130501/1830
  • Stamp Easy tool van Vaessen Creative
  • Zwarte Stazon inkt 
  • Witte Sakura gele roll 
  • 3d-foam
  • Papier van de Action 



1 opmerking:

  1. Hoi Natascha,
    wat een enig herfstkaartje heb je gemaakt! ik houd van dit soort stansen met vakjes. Altijd zo gezellig! EN zeker met de mooie warme herfstkleuren.

    BeantwoordenVerwijderen