zondag 30 augustus 2020

Hoe oud?!

Oh jee en dan is het alweer kwart voor 12, gisteren ben ik helemaal de tijd vergeten met de nieuwe mol stans. Eerder die avond had ik al een kaartje met de hamster mal gemaakt (zie vorige post). De knutselspullen kon ik gelukkig laten liggen en meteen het bed in kruipen. Vanmorgen heb ik de kaart op de foto gezet om hem weer te kunnen posten. Ik laat deze center step card ook meedoen met de 100ste challenge van Hobby Vision.

Toen ik zag dat deze stans uit kwam had ik meteen de tekst 'hoe oud?!' in mijn gedachte. Op de één of andere manier vond ik dit toepasselijk bij de mol en dit moest dan ook uitgewerkt worden. Door de donkere kleuren die ik heb gebruikt lijkt het een beetje nacht, met zilverpapier heb ik er wat sterren bij geplakt. Zijn jullie ook al aan de slag gegaan met deze stans? 

Fijne zondag! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design en Karin Joan 'letterboard' DF3454 (tekst)
  • CraftEmotions clearstamp Carla kamphuis 'handletter geluksmomenten NL) 130501/1830
  • Ster pons
  • 3d-foam 
  • Papier van de Action

1 opmerking:

  1. Een leuke kaart zo met de mol ,heel grappig ,kon de mal nog niet maar leuk om het zo te zien.De kaart met de hamster is ook leuk .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen