donderdag 16 juli 2020

Wiebelkaart: new home

Ik was op zoek naar een kaartje dat qua model anders is dan anders. Op Pinterest zag ik de wiebelkaart voorbij komen en ik werd meteen enthousiast. Vrienden hebben net een nieuwe woning gekocht en dit is natuurlijk weer een mooie aanleiding om een kaartje te maken. Ik plaats het kaartje nu alvast omdat ik niet verwacht dat zij mijn blog volgen. Alle materialen die ik heb gebruikt zijn van de Action en de cirkels heb ik met behulp van een cirkelsnijder gemaakt. 



4 opmerkingen:

  1. Prachtig deze wiebelkaart. Leuk model om te maken!
    Mooi papier heb je gebruikt. Dat met de huisjes is wel heel tof.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een heel leuke wiebelkaart gemaakt Natascha, tof met die grote sleutels en het leuke papier.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk met die sleuteltjes erbij! Prachtige kleurencombinatie ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje in dit model.
    Ik heb meteen je andere creaties even bekeken en ik zie dat je een groot fan bent van de diertjes van MD, grappig! Ook je andere creaties zijn heel leuk, vooral dat stippen vind ik erg mooi.
    Ik ben je gaan volgen!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen