donderdag 30 juli 2020

Jij bent een topper vouwkaart

Vandaag is het al flink warm en de klusjes in huis blijven daarom maar even liggen. Ik heb mezelf (met gordijnen dicht) opgesloten in mijn knutselkamer. 

In de Corona periode ben ik aan een nieuwe baan begonnen. Van de oud collega's heb ik helaas geen afscheid kunnen nemen. Met een oud collega heb ik afgesproken dat we een keertje gaan lunchen als ik in de buurt ben. Omdat ik toch iets wil geven en hij net als ik dol is op de natuur en alle beestjes in de tuin, heb ik iets toepasselijks gekocht. Deze kaart heb ik alvast gemaakt om bij het cadeautje te doen. Hij houdt tevens van honden en de tekst 'jij bent een topper' past perfect bij hem. Het is dit keer een vouwkaartje geworden, die met een knijper met daarop washitape in zijn vorm blijft staan. Om hem in de envelop te kunnen doen haal je de knijper er af. Maar misschien maak ik het knijpertje ook wel vast aan het cadeautje. Omdat ik zeker weet dat mijn oud collega mijn blog niet leest plaats ik het kaartje nu alvast. 






                                                                Gebruikte materialen: 
                                - Marianne Design Collectable 'Eline's hond' COL1464
                                - Marianne Design Collectable "Eline's koe' COL1426 (bloemetjes)
                                - Marianne Design met Karin Joan 'Jij mal met stempels' KJ1726
                                - Marianne Design Craftable 'gras' CR1355
                                - AliExpress vierkanten stansmal 
                                - Stazon zwarte stempelinkt en Stamp easy tool van Vaessen Creative 
                                - Sakura gelly roll wit
                                - Papier, washitape en knijper van de Action


Groetjes, Natascha 




2 opmerkingen:

  1. Leuk deze kaart met de JIJ stans en het lieve hondje. Je hebt er een tof modelletje van gemaakt, het is een tof idee om het met een knijpertje vast te zetten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er een erg mooi kaartje uit ! top hoor, nog veel succes met je nieuwe baan
    heb hier vele leuke dingen gezien, dus heb me maar meteen aangemeld als volger, dus ik kom zeker nog wel een keertje terug =)
    grtjs, Martina

    BeantwoordenVerwijderen