woensdag 8 juli 2020

Nijlpaard in de jungle liftkaart

Het is druk op werk en ik ben er dan ook wel aan toe om mijn gedachten even te verzetten. Ik heb vandaag niet veel inspiratie en daarom heb ik Pinterest er maar bij gepakt. Ik kwam hier een super schattig kaartje tegen van Esther Hogervorst. Omdat ik de liftkaart van challenge 103 van De Egel erg leuk vind heb ik deze als basis genomen. Aan de binnenzijde stijgt er een lampion op. Het kaartje lijkt toch wel erg veel op die van Esther en daarom vind ik het niet netjes om deze mee te laten doen met de challenge. Maar hij is toch te leuk om niet te posten! 



                                                                    Gebruikte materialen: 
                                        - Marianne Design Collectable 'Eline's happy hippo' COL1450
                                        - Marianne Design Collectable 'Eline's konijn' COL1354
                                        - Marianne Design Creatables 'van harte' LR0625
                                        - Marianne Design Craftables 'Chains, dots & hearts' CR1392
                                        - Marianne Design Craftables 'Lampoin set' CR1443
                                        - 3d foam
                                        - Hexagon snijmal van de Action
                                        - Papier van de Action



1 opmerking: