dinsdag 14 juli 2020

Egel met sneeuwklokjes

Er is niets fijner om na het werk even te ontspannen en creatief bezig te zijn. Dit keer heb ik weer een kaartje gemaakt. De egel stans en de sneeuwklokjes heb ik pas geleden gekocht. Ik had hier nog niet mee geknutseld en daarom heb ik besloten om deze een plekje te geven op onderstaande kaart. Het papier heb ik afgelopen weekend gekocht bij de Action, ook het filiaal in Apeldoorn is niet veilig voor mij! Normaal berg ik mijn kaartjes op totdat ze verstuurd of weggegeven kunnen worden. Om ze nu zelf ook wat langer te kunnen bewonderen heb ik op mijn knutselkamer twee wandrekken opgehangen. Het maakt mijn kamer gelijk een stuk gezelliger!



                                                                    Gebruikte materialen: 
                        - Marianne Design Collectable 'Eline's Egel' COL1368
                        - Marianne Design en Marleen van der Most Craftables 'sneeuwklokje' CR1490
                        - Marianne Design Craftables 'lampionnen' CR1443
                        - Marianne Design Craftables 'Chains, dots & hearts' CR1392
                        - Marianne Design Creatables 'van harte' LR0625
                        - Cutting en embossing dies van de Action 
                        - 3d foam en papier van de Action

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

3 opmerkingen:

  1. Super lief kaartje! De egel is wel heel trots op zijn bloemen zo te zien. Mooi ook met de lampionnen en de tekst.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, met de egel en zijn sneeuwklokjes. Leuk idee om wandrekken in je kamer op te hangen, zodat je nog even van je kaartjes kunt genieten!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik zag dat je bij mij volger was geworden leuk hoor dus even bij jou komen kijken
    wat een schattig kaartje met het egeltje met zijn sneeuwklokjes je andere kaartje en creaties vind ook erg leuk echt genieten
    ik volg jou nu ook
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen