vrijdag 7 juni 2024

Veel geluk samen!

Hallo allemaal, 

Mijn schoonmoeder vroeg of ik een kaart kon maken voor de trouwerij van haar neef. Omdat wij ook een kaart (klik hier) gaven, wilde ik twee hele verschillende creaties maken. Dit is gelukt, op onze kaart heb ik de kleuren van de uitnodiging verwerkt en op de kaart van mijn schoonmoeder creëerde ik een tafereeltje. Ook hier hoort natuurlijk weer een 'creastorie' bij: 

In de tuin staat een grote boog in de vorm van een hart. Deze is versierd met prachtige wilde bloemen die ook in het bruidsboeket verwerkt zijn. Echtpaar beer heeft elkaar zojuist het ja-woord gegeven en houden elkaar innig vast, dit bijzondere moment wordt vastgelegd tijdens het fotomoment. 

Dit kaartje stuur ik in bij Critter crazy en bij Do all kreatives (animals). 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's arctic bear' COL1502
  • Marianne Design Collectables 'Eline's wedding accessories' COL1491
  • Marianne Design Collectables 'Eline's duiven' COL1492 (ringen) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's bijen' COL1505 (stipjes als hartjes van de kleine bloemen)
  • Marianne Design Collectables 'Eline's deer family' COL1535 (gras klein)
  • Marianne Design Craftables 'open heart' CR1614
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (gras) 
  • Marianne Design Clearstamp 'huwelijkswensen' CS0998
  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502 (takjes op het hart) 
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079

1 opmerking:

  1. This is so sweet! Perfect card. Thank you for sharing with us over here at the Critter Crazy Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you.

    Gale DT for

    https://2craftycrittercrazies.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen