vrijdag 14 juni 2024

Ik hoop dat jouw dag rockt!

Hallo allemaal, 

Toen ik de nieuwe release van Carlijn Design zag was ik meteen verliefd op de Vintage Friends van Ilona maakt. Vorige week heb ik deze (en nog wat andere leuke mallen van deze release) gekocht. 

Op dit kaartje hebben de lp's hun feesthoedjes opgezet en luid zingend komen ze de woonkamer binnen. Voor de jarige hebben ze bloemen en cadeautjes meegenomen. Het confettikanon is al afgeschoten dus hier en daar dwarrelt er gouden confetti naar beneden. Een gezellig feestje kun je wel aan hen overlaten! 

Fijn weekend! 

Deze creatie wil ik insturen bij Simon say's Monday challenge (let the music play). 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Carlijn Design 'vintage friends - Ilona maakt' CDSN-0257
  • Carlijn Design 'let's party -Jocelijne Design' CDJD-0016 (feesthoedjes en confetti) 
  • Carlijn Design 'A6 rechthoeken 2' CDSN-0213
  • Marianne Design 'Eline's slak' COL1526 (bloemen) 
  • Marianne Design 'Elines bijen' COL1505 (blaadjes bij bloemen) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's Santa and mrs claus' COL1517 (cadeautjes) 
  • Marianne Design clearstamp 'proost by Marleen' CS1056

2 opmerkingen: