zaterdag 1 juni 2024

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Hallo allemaal, 

De neef van mijn vriend is getrouwd en om het bruidspaar te feliciteren heb ik een kaart gemaakt. Op deze creatie heb ik de kleuren van de uitnodiging terug laten komen (donkergroen, lichtgroen en brons). Het donkergroene papier heb ik geëmbost met de hartjes folder van MD. De van harte cirkel van Marleen stanste ik uit brons papier en de duiven van Eline kregen hierop een plekje. 

Deze kaart stuur ik in bij Simon say’s (anything goes), Do all kreatives (animals), Critter crazy (dieren) en bij GCC (bling, het brons papier schittert maar helaas is dit op de foto niet heel goed zichtbaar) 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's duiven' COL1492
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'basic circles by Marleen' CR1597
  • Marianne Design Craftables 'van harte by Marleen' CR1560
  • Marianne Design Clearstamp 'huwelijkswensen' CS0998
  • Marianne Design Design folder 'trendy hearts' DF3438
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079

2 opmerkingen:

  1. Great wedding card with a really stunning pair of doves. They look so happy! I like the colors you used. It looks really elegant. And the background is so beautifully embossed. And the shimmering gold paper is also so stunning - just right for this occasion =).
    Thank you for taking part in the current challenge from Do-Al(l) Kreatives.
    Hugs, Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning card. Well done Thanks for entering you card at Girlz Creative Crafts
    Geweldig toffee kaart Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Crafts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen