maandag 29 april 2024

Geniet van je pensioen

Hallo allemaal, 

Mijn moeder zag de kaart die ik had gemaakt voor iemand die als wijkverpleegkundige aan de slag ging. Ze vroeg of ik een soortgelijk kaartje voor haar kon maken, want haar collega gaat met pensioen. Omdat het ook verpleeg-en verzorgende taken betreft besloot ik om ook nu weer het bed met patiënt te gebruiken en Mrs. Claus om te turnen tot verpleegster. Het pak dat zij op de werkvloer dragen heb ik zo goed mogelijk proberen na te maken, dat maakt het nog persoonlijker. De tekst is van Carlijn Design. 

Deze kaart wil ik insturen bij Simon says, het thema is anything goes. 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'bed by Marleen' COL1524
  • Marianne Design Collectables 'doctor's set by Marleen' COL1523
  • Marianne Design Collectables 'Eline's Santa and mrs claus' COL1517
  • Marianne Design Craftables 'punch die alphabet' CR1594
  • Marianne Design Clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079
  • Carlijn Design 'snijmal pensioen' CDSN-0129
  • Carlijn Design 'stempels pensioen' CDST-0079

2 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart en ook mooi hoe je de kerst man en vrouw omgetoverd heb als patiënt en verpleegster.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen