vrijdag 5 april 2024

Bloemenkrans met diertjes van Eline

Hallo allemaal, 

Het leek mij leuk om op mijn knutselkamer iets neer te zetten of te hangen met daarop mijn knutselnaam (CreaStories). Ik zag dat de Xenos grote kartonnen letters verkoopt die je zelf kan versieren. Een hele grote klus en de ruimte om deze neer te zetten gebruik ik liever voor andere creatieve projecten. In mijn kast ligt al een paar jaar een grote metalen ring en ik besloot deze te gebruiken. 

Om de ring heb ik groene bloementape gewikkeld. De bloemen en diertjes blijven niet alleen beter plakken, maar het voorkomt ook dat je de metalen ring ziet wanneer de stansjes niet helemaal aansluiten. De bloemen en blaadjes laat ik steeds in dezelfde kleuren terugkomen, in totaal heb ik vier verschillende mallen sets van Spellbinders gebruikt. Op een strook papier heb ik mijn knutselnaam geplakt, hiervoor gebruikte ik de leuke striped alfabet set van Creative Craftlab. De letters paste helaas niet helemaal in de ring, dus ik besloot de eerste en laatste letter maar op de bloemenkrans te plakken. De strook bleef je zien en dit vond ik niet mooi, dus tussen en langs de letters plakte ik ook nog bloemen en blaadjes. Op bijna al mijn kaarten zie je de diertjes van Eline/Marianne Design terug. Ik knutsel daar toch wel het liefste mee en daarom konden deze niet ontbreken. Om toch een beetje een eenheid te creëren besloot ik om de bosdiertjes in de krans te verwerken. Hier en daar vliegt er een bij of lieveheersbeestje voorbij en ook de rups en glibberige slak ontbreken niet. Kunnen jullie alle diertjes ontdekken? Het blauwe lint wat je (helaas) ook op de foto ziet moest ik al aan de ring bevestigen, op deze manier kan ik hem ophangen. 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's bees' COL1505
  • Marianne Design Collectables 'Eline's ladybugs' COL1525
  • Marianne Design Collectables 'Eline's slakken familie'' COL1526
  • Marianne Design Collectables 'Eline's butterfly's' COL1538
  • Marianne Design Collectables 'Eline's garden birds' COL1534
  • Marianne Design Collectables 'Eline's egel' COL1516
  • Marianne Design Collectables 'Elines vos' COL1474
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463
  • Marianne Design Collectables 'Eline's deer family' COL1535
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's squirrel and skunk' COL1500
  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Spellbinders 'sunflowers serenade etched dies' S3-494
  • Spellbinders 'autumn sealed sprigs etched dies' S4-1319
  • Spellbinders 'mini blooms and sprigs etched dies' S2-314
  • Studio Light - Creative Craftlab 'striped alphabet' CCL-ES-CD174

3 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooi gemaakt!!
    Fijn weekend!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WoW wat een mooie creatie heb je gemaakt. De letters storen niet hoor dat het niet helemaal op de strook past. Ik vind hem geweldig, mijn complimenten. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wauw en nog eens wauw. Wat een ontzettend gaaf idee en wat heb je dit prachtig uitgevoerd Natascha. Wat een werk is dat geweest maar wat een schitterend resultaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen