zaterdag 27 april 2024

Echtpaar beer gaat kamperen

 Hallo allemaal, 

Toen ik jarig was werd ik door een knutselvriendin verrast met een hele mooie en kleurrijke jungle pop up kaart vol met diertjes van Eline. Deze is zo leuk en hangt nog altijd op ons memobord. In de grote envelop zat ook mooi papier en een stempel met een bijbehorende snijmal van Studio Light. Ik had dit cadeau helemaal niet verwacht en voelde mij zo verwend! Dit gevoel gunde ik haar ook, dus ben ik aan de slag gegaan met een feestelijk gevuld brievenbuspakketje. Natuurlijk kan een verjaardagskaart niet ontbreken en ik maakte voor haar een ronde easel card. De tent van Lawn Fawn en de stargazing set van Marleen had ik voor mijn verjaardag gekregen en wilde ik graag uitproberen. Mijn knutselvriendin houdt van kamperen, weliswaar doet zij dit in haar camper, maar een tent vindt zij vast ook leuk.

In deze tent logeert echtpaar beer. Het is al nacht en doordat het erg donker is zie je de sterrenhemel goed. Zullen zij de vallende ster hebben gezien en een wens voor de jarige hebben gedaan? Meneer beer zit nog lekker buiten met een kop warme chocolademelk. Zijn vrouw is toch wat minder fan van het kampeeravontuur en de daarbij behorende dieren. Zij hoort allerlei enge geluiden en is met haar lantaarn achter de tent gekropen. Ziet ze daar bij het kampvuur een muis voorbij schieten en een mol vanachter de boomstam omhoog kruipen? Gelukkig kan ze de slak en de spin in zijn web niet zien. Ik ben bang dat ze dan meteen naar huis was gereden! 

Bij HobbyVision vragen ze cirkels, deze ronde easel card met geëmboste stippen stuur ik daar graag in. Ook wil ik deze kaart laten deelnemen bij Simon Says wednesday (anything goes) en Simon says monday (it’s up in the air). 

Fijne (konings)dag! 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's arctic bear' COL1502
  • Marianne Design Collectables 'Eline's slakken familie' COL1526
  • Marianne Design Collectables' Eline's cat accessoires' COL1486 (muis) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438 (tuinbroek beer) 
  • Marianne Design Collectables 'stargazing by Marleen' COL1513 (vallende ster) 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's baby konijntjes' COL1463 (handen beer achter tent) 
  • Marianne Design Creatables 'boomstam' LR0680
  • Marianne Design Creatables 'autumn leaves' LR0775
  • Marianne Design Craftables 'box card' CR1375 (blaadjes) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (gras) 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'punch die- stars) CR1321 
  • Marianne Design Craftables 'punch die halloween' CR1450 (spin en web) 
  • Marianne Design Clearstamp 'wishes by Marleen' CS1079
  • Marianne Design Embossing folder 'Marjoleine's dots' DF3455
  • Lawn Fawn 'build a campsite' LF-2610

3 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk kaartje heb je gemaakt! Zo leuk die beertjes met een tent! Hopelijk hebben ze een beetje goed weer! haha! Heel mooi gemaakt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable...love the little critters!

    BeantwoordenVerwijderen