woensdag 17 mei 2023

Onderwaterwereld met glitters

Hallo allemaal, 

Er zijn diverse challenges met het thema zon/zee/strand en hier wil ik graag aan mee doen. Voordat ik ga knutselen zoek ik altijd eerst alle mallen bij elkaar, soms brengt mij dit weer op andere leuke ideeën. Zo kwam ik dit keer de bloempotjes tegen en bedacht ik mij dat ik deze ook kan gebruiken als onderwaterhuis voor de zeedieren. Om het huisje groeit veel zeewier en ook de schelpen en de vissen zijn in grote getale aanwezig. Om de kaart een extra feestelijk effect te geven heb ik er weer een shaker card van gemaakt. Door de vorm van de kaart was het wel even klungelen met het 3d-tape, maar uiteindelijk heb ik alles netjes weg kunnen werken. Doordat de tape schijnbaar ook aan de zijkant plakt, blijven de glitters hier helaas ook aan plakken. Iets om de volgende keer rekening mee te houden als ik een shaker card in een andere kaartvorm maak. 

Deze kaart wil ik insturen bij: Hobbyshop Daantje daagt jullie uit op FB (thema: zon, zee strand), Creaties Suzan op FB (zon, zee, strand), HobbyVision (shaker card) en bij KIC (strikje op je kaart). 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'bloempot huisje by Marleen' COL1527
  • Marianne Design Collectables 'Eline's slakken familie' COL1526
  • Marianne Design Collectables 'Eline's tropische vissen' COL1431
  • Marianne Design Collectables 'sealife by Marleen' COL1468
  • Marianne Design Collectables 'Eline's sea side set' COL1497 (zand) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design Craftables 'punch die sea shell' CR1363
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Hemp cord 
  • Glitters Action

4 opmerkingen:

  1. Das wel een hele leuke schudkaart geworden met de onderwaterwereld. Toevallig heb ik ook met ronde mallen schudelementen gemaakt, das inderdaad even prutsen met het tape. Maar het is een plaatje jouw kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om deze bloempotjes te gebruiken voor een onderwaterwereld. Heel leuk zo op de ronde basis.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk gedaan, bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen