maandag 8 mei 2023

Rudolf met spelende kerst elfjes

Hallo allemaal, 

De kerstmallen lagen nog op mijn bureau dus ik besloot er nog een kaartje mee te maken. Dit kaartje is geïnspireerd op een idee van Marleen van der Most. Zij liet 1 van de elfjes zitten op de rug van Rudolf. Dit vond ik zo'n leuk idee dat ik dit ook op mijn creatie heb gebruikt. Een ander elfje houdt Rudolf vast met een echte draad. 

Deze kaart stuur ik in bij Girlz creative christmas challenge, het thema is rendieren. 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Christmas elves by Eline and Marleen' COL1518
  • Marianne Design Collectables 'Eline's rendier' COL1461
  • Marianne Design Collectables' farmers fence' COL1407
  • Marianne Design Creatables 'build a pine tree' LR0787
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'tekst labels' CR1605
  • Marianne Design Craftables 'punch die snowflakes' CR1335
  • Marianne Design Clearstamps 'kerst teksten' CS1105
  • Marianne Design goud papier CA3126


4 opmerkingen:

  1. Hele toffe creatie !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een superleuke kaart, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zag je kaart al in de Facebook-groep voorbijkomen, maar reageer hier even. Wat een toffe kaart zeg! Echt heel mooi gemaakt. Die elfjes zijn echt leuk!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een leuk en grappig kaartje, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen