vrijdag 24 maart 2023

Verjaardagskaart met de april collectie van MD

Hoi allemaal, 

Gisteravond kreeg ik een mailtje dat de april collectie van MD vandaag geleverd zou worden. Meestal komt de bezorger laat in de middag, maar vandaag had ik geluk en was hij er al vroeg in de ochtend. Deze week had ik al wat voorwerk gedaan, ik wist namelijk al dat ik een ronde voorjaarskaart wilde maken. De rondjes had ik al uitgesneden en het gras en de voorjaarsbloemen had ik al gestanst klaar liggen. De potjes heb je zo in elkaar gezet en ook de slakjes en het lieveheersbeestje zijn niet moeilijk om te maken. Met deze leuke mallen ga ik vast nog meer mooie dingen maken, ik bedacht mij dat het bloempot huisje ook leuk is voor een verhuis/ nieuwe woning kaart. 

Toen ik de foto van de kaart maakte zag ik dat de gestempelde tekst net niet mooi uit komt als ik de standaard gebruik. Ik baal er wel een beetje van, wellicht verstuur ik hem daarom zonder standaard. 

Deze kaart wil ik mee laten doen aan de volgende challenges: 2 sisters on the blog (lente), Creaties Suzan op FB (lente), De Egel (ronde kaart met voorjaarsbloemen) en bij HobbyVision (verjaardagskaart). 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'bloempot huisje by Marleen' COL1527
  • Marianne Design Collectables 'Eline's slakken familie' COL1526
  • Marianne Design Collectables 'Eline's lieveheersbeestje' COL1525
  • Marianne Design Craftables 'kaarten standaard' CR1408
  • Marianne Design Craftables 'bunny by Marleen' CR1498 (tulpen) 
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 
  • Marianne Design Craftables 'sneeuwklokjes by Marleen' CR1490
  • Marianne Design Creatables 'narcis' LR0755
  • Marianne Design Clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Plakparels SoLow

5 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd deze ronde kaart! Mooi weer die nieuwe spulletjes van MD. Ik voel weer een bestelling aankomen 😉
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke ronde kaart, die bloempotjes zijn heel geinig en die beestjes erbij heel schattig!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige boel op je kaart!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn de nieuwe stansen van MD geweldig, en wat een leuke kaart heb je hiermee gemaakt. Lekker veel op te zien ook. Dank je wel voor deze ronde voorjaarskaart, de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen