zaterdag 2 april 2022

Veel sterkte in deze moeilijke tijd

Hoi allemaal, 

De glazen panelen zijn nu allemaal in de overkapping geplaatst en vanochtend heb ik er al lekker gezeten. De temperatuur is er al snel aangenaam, dus hier gaan we veel plezier van hebben. Ik zag dat de allium bollen ook alweer boven komen, dit jaar zijn het er erg veel! De kievitsbloemen vormen ook al knoppen, echter zijn ze nog erg laag en ik ben benieuwd of ze nog een groeispurt gaan maken. 

Condoleance kaarten vind ik de lastige kaarten om te maken en meestal koop ik ze dan ook in de winkel. Van mijn schoonmoeder heb ik onlangs mooi marmer papier gekregen en dat past goed bij dit thema. De waterlelies en libellen van Marleen zorgen voor een mooi rustig kaartje. Omdat ik best tevreden was met het resultaat heb ik nog een tweede kaartje gemaakt. 

Groetjes, Natascha




Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'water lilies by Marleen' CR1515
  • Marianne Design Craftables 'dragonflies by Marleen' CR1582
  • Marianne Design clearstamp 'condoleance' CS1041
  • Vellum 

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Natascha. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan! Deze waterlelies en libellen kunnen prima voor een condoleance kaart.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou andere kaartje zag ik net ook, en het zijn 2 hele mooie kaartjes geworden. wat leuk dat je hier marmer papier voor gebruikt hebt, want dat is lastig papier om te verwerken vind ik zelf. Dank je wel voor jou bijdrage aan de uitdaging van de Egel. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen