zondag 20 maart 2022

Welkom kleintje!

Hoi allemaal, 

Gisteren was het heerlijk weer. In de ochtend zijn we naar een tuinmeubelzaak geweest om loungebanken te bekijken. We hebben een kanshebber gezien en gaan hier nog even over na denken. In de middag heeft mijn vriend het gras geverticuteerd. Gelukkig kon het machinaal want anders is dit toch wel een hele klus. Er kwam veel dood gras uit en helaas zijn er dus ook veel gaten zichtbaar. Vanmorgen hebben we nieuw gras ingezaaid en wat mest gegeven. We hopen dat er een regenbui valt, dit is wel voorspelt maar het waait hier steeds over. 

Ik heb nog even tijd gehad om te knutselen. Bij Hobbyshop Daantje daagt jullie uit en bij Creaties Suzan op Facebook is het thema babykaartjes. Ik vond het leuk om hier een tweede bijdrage voor in te sturen. Dit keer heb ik de big tag van Marianne Design gebruikt. Dit blijf ik zo'n leuke mal vinden! Je creatie is snel klaar maar met een leuk resultaat. De geboorte cirkel mal van Marleen heb ik niet, maar de van harte cirkel kan natuurlijk net zo goed gebruikt worden. Bij de Action had ik laatst prachtig design papier gekocht waarin veel bruin/oranje tinten zitten, dit leent zich goed voor een uniseks kaartje. Ik vond de kangoeroe hier leuk bij passen. 

Fijne zondag! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's kangoeroe met baby' COL1146
  • Marianne Design Collectables 'Eline's lammetjes' COL1494 (gras halm)
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (grasrand)
  • Marianne Design Craftables 'van harte cirkel by Marleen' CR1560
  • Marianne Design Craftables 'big tag' CR1551
  • Marianne Design stempel 'Eline's baby tekstjes NL' EC0171
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Papier van de Action 
  • Parels van de SoLow
  • Hemp cord en raffia 

3 opmerkingen:

  1. Superleuk, heel geslaagd.
    Jullie tuin is zo te lezen een aardig paradijsje aan het worden, daar kunnen jullie lekker van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem super !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk gedaan!
    Hopelijk kunnen jullie de komende dagen genieten van jullie tuin. Het belooft mooi weer te worden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen