zaterdag 23 april 2022

Op de boerderij

Hoi allemaal, 

Dit kaartje heb ik heel lang geleden al gemaakt, soms komt er een leuk idee naar boven en moet ik gewoon aan de slag. Het kaartje lag dus al even op ons neefje te wachten. Half april is hij 3 jaar geworden en hij is gek op alles wat met de boerderij te maken heeft. Ik vond het leuk om dit keer een boerderij kaartje te maken met hierop een vrolijke beestenboel. Als basis heb ik gebruik gemaakt van de bendy card snijmal van MD. Ik zag op Pinterest een kaart van Anja Zom voorbij komen die deze mal zo had gebuikt en vond dit een heel leuk idee. 

De boerderij en een mooie grote boom kunnen natuurlijk niet ontbreken. De koe eet lekker van het gras en de paardebloemen. Het schaap en het varken lopen ook in de wei. Op de voorgrond staat het paard en zie je de kleine muis ook lopen? Ik ben benieuwd of ons neefje de muis ook ziet. Aan de andere kant broedt de kip op haar eieren en de haan laat van zich horen. Hier en daar vliegen nog wat lieveheersbeestjes op deze lente kaart. 

Het kaartje stuur ik in bij Creative Sketchy girls, hier vragen ze een dier op je kaart, ik hoop dat mijn beestenboel ook mag. 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'bouw je boom' COL1424
  • Marianne Design Collectables 'Eline's schaap' COL1385
  • Marianne Design Collectables 'Eline's cat accessories' COL1486 
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kippen familie' COL1429
  • Marianne Design Collectables 'Eline's varken' COL1402
  • Marianne Design Collectables 'Eline's paard en eenhoorn' COL1408
  • Marianne Design Collectables 'Eline's boeren set' COL1427
  • Marianne Design Collectables 'Eline's koe' COL1426
  • Marianne Design Creatables 'forest trees' LR0556
  • Marianne Design Craftables 'bendy card' CR1402
  • Marianne Design Craftables 'punch die lucky' CR1539 (lieveheersbeestjes) 


3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, Natascha, de kleine man zal niet zelf uitgekeken raken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kanjer van een kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Great card Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    XX
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een prachtige kaart, Natascha! Er is zoveel op te zien!
    Die gaat vast in de smaak vallen bij jouw neefje!
    Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen