zondag 3 april 2022

Tijd voor een feestje

Hoi allemaal, 

Na twee jaar heb ik dan ook mijn eerste Corona besmetting opgelopen, het was natuurlijk ook onvermijdelijk! Gelukkig ben ik nu weer klachtenvrij en mag ik weer naar buiten. Helaas is het lekkere lenteweer wel voorbij, daarom maar even aan de knutsel geslagen. 

Bij De egel (FB) zag ik een leuke sketch langskomen voor een slimline kaart. Toen ik de sketch zag moest ik gelijk denken aan de horloge snijmal die ik voor mijn verjaardag had gehad. Deze past precies in het rondje. De stempelset Proost van Marleen kon ik onlangs heel goedkoop op de kop tikken. In deze stempelset zit ook de tekst 'tijd voor een feestje', dit vond ik voor deze kaart heel toepasselijk. Door de kleuren groen met beige en goud te combineren vind ik het een echt mannenkaartje geworden. De gouden serpentines maken de kaart feestelijk. Deze creatie stuur ik in bij Hobbyshop Veldmaat (mannenkaart) en bij Knutsels en Kadootjes (slimline kaart). 

Fijne zondag! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'Slimline banners' CR1538
  • Marianne Design Creatables 'watch by Marleen' LR0656
  • Marianne Design Creatables 'rosette' LR0449 (serpentines) 
  • Marianne Design clearstamp en snijmal 'banners by Marleen' CS1058
  • Marianne Design clearstamp 'proost by Marleen' CS1056
  • Marianne Design goud papier CA312
  • Designpapier van de Action

8 opmerkingen:

  1. Gelukkig weer beter !!!
    Mooie mannenkaart !!!!
    Leuk dat horloge !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie mannenkaart. Leuke papiertjes en een hele leuke sketch.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je weer beter bent, Natascha.
    Wat een schitterende mannenkaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij hobbyshop Veldmaat
    Fijne dag, groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke stoere slimline kaart heb je gemaakt voor een man. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gave, stoere slimline!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie slimline kaart heb je gemaakt.

    Bedankt voor je deelname aan de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly (DT K&K).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stoere slimline!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen