zondag 10 januari 2021

Veel geluk!

Hoi allemaal, 

Wat een leuke reacties heb ik gekregen op mijn kaart met daarop de ondeugende kat, bedankt! 

Gisteravond kwam er een app binnen dat onze buurvrouw gaat samenwonen en zij haar huis te koop gaat zetten. Ontzettend jammer, maar gelukkig blijven wij haar zien omdat zij bij haar vriend intrekt die verderop in onze straat woont. Ik kon het niet laten om een kaartje te maken om hen geluk en liefde toe te wensen. 

Voor dit kaartje heb ik ook de sketch van De Egel gebruikt en omdat onze buurvrouw een lieve labrador heeft, heeft deze een plekje op de kaart gekregen. Natuurlijk heb ik de verhuisdoos mal er weer bijgepakt, dit keer de kleine variant van AllieExpress zodat de sketch goed zichtbaar blijft. Deze kaart kan ook meedoen met The sketchy challenges

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha



Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's hond' COL1464
  • Doos mal van AlieExpress 
  • Sleutel en sleutellabel mal van de Action. 
  • Zwart hempcord
  • Papier van de Action 

9 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje weer. Mooie papiertjes heb je gebruikt! Blijkbaar let ik niet goed genoeg op in de Action, want ik zie daar nooit van dat leuke papier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dit is al een heel oud blok en niet meer verkrijgbaar. Het is ook net mazzel hebben hoor en mijn ervaring is ook dat het assortiment per Action verschilt.

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt voor je buurvrouw, prachtig papier heb je gebruikt!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je voor je buurvrouw gemaakt....de gele cirkel lijkt wel schuurpapier.....mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie kaart. Jij gebruikt vaak dezelfde materialen als ik doe (Marianne Design en Action papier) maar toch zijn onze kaarten heel verschillend. Leuk om te zien. Ik herken het papierblokje. Ligt hier ook nog een restje van.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje Natascha!! Tof om het hondje op de kaart terug te laten komen. Ik vind dat kleine doosje ook wel tof eigenlijk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. geweldig hoe je het allemaal bij elkaar weet te combineren. Het is een supergave kaart geworden. Dank je wel voor jou deelname aan aan onze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En weer zo'n leuke kaart! Super die sleutel in de bek van de hond.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze sketch challenge van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook al zo'n schatje met het hondje. Nogmaals bedankt voor het meedoen bij The Sketchy Challenges. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen