zaterdag 16 januari 2021

Baby on board

Hallo allemaal, 

Vorige week zei ik nog dat ik de sketch van De Egel erg moeilijk vond, toch is het mij gelukt om drie kaartjes te maken. De prijs is zo leuk dat ik al mijn kansen wil benutten;) Dit keer heb ik de sketch gedraaid, dit geeft toch net weer een ander effect. Ik zag dat ik de kangoeroe niet vaak op mijn geboortekaartjes heb gebruikt, daarom deze maar weer eens tevoorschijn gehaald. Het kaartje heb ik in kraft kleuren gemaakt zodat het voor zowel een jongen als een meisje gebruikt kan worden. Deze kaart mag ook meedoen met challenge 170 van de The sketchy challenges

Inmiddels is het buiten behoorlijk wit aan het worden, misschien gaan we zo nog even een korte wandeling maken want sneeuw is tegenwoordig immers zeldzaam. Sneeuw vind ik prachtig maar vooral op vrije dagen zoals in het weekend! Nu er maar even van genieten. 

Fijne avond! 

Groetjes, Natascha 


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's kangoeroe met baby' COL1146
  • Marianne Design Craftables 'gras' CR1355
  • Marianne Design clearstamps 'Eline's giraffe' EC0169
  • Papier van de Action 

7 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd, Natascha! De kangoeroe is schattig! Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super schattig kaartje, mooie stoere kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Voor mij heb je de challenge bij de Egel gewonnen met de drie prachtige kaartjes met deze sketch. Maar ja....ik heb het daar niet voor het zeggen ;-)
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog zo'n leuke kaart voor deze challenge! Wat is die kangoeroe toch leuk voor babykaartjes! Fijn dat ik je heb kunnen inspireren. Ik zag je kaart gisteren al op Facebook en dacht inderdaad: hee wat leuk, die is ook met kraft, zwart en wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje .
    En wat passen de kleuren van het papier mooi bij de kangoeroe en haar baby.
    Groetjes, Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke babykaart, Natascha! Groetjes, Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super kaart zeg, jij bent echt wel ene kei in het maken van hele leuke kaarten. Dank je wel voor jou bijdrage aan uitdaging 112 van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen