zondag 6 september 2020

Hamster in de sneeuw

Op liftchallenge.blogspot.com zag ik een super leuke challenge. Je moet een zogenaamde easle card met frame naar keuze maken en ook liften. Ik had nog nooit een easle card gemaakt ,dus dat vond ik een leuke uitdaging. Omdat ik nog wat kerstkaartjes moet maken heb ik er voor gekozen om de hamster in een winters tafereel te zetten en aan te kleden met een dikke sjaal en muts. Met de lampion kan hij goed zien waar hij loopt en de kerstboom en het cadeautje staan al klaar. Dit kaartje doet ook mee met de challenge van 4-seasonchallenge, hier willen ze meer dan 2 vouwen in het kaartje zien. 

Gelukkig is het vandaag heerlijk weer en hebben we even in de tuin gewerkt en een heuse kruidenbak gemaakt. Nu kunnen we verse kruiden gebruiken in onze gerechten. Verder bezoeken de vlinders, bijen en hommels onze tuin goed, ik kan hier erg van genieten. 

Bedankt voor de super leuke reacties op mijn kaartjes, ik lees ze met veel plezier! 

Fijne zondag allemaal! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's hamster' COL1489
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstboom' COL1459
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kerstversiering' COL1439
  • Ronde stans en ijspegels AlieExpress 
  • 3d-foam
  • Sakura gelly roll wit 
  • Wit vilt
  • Papier en gouden washitape van de Action 






10 opmerkingen:

  1. Wat een gave liftkaart heb je er van gemaakt! Mooi deze hamster in zijn winterse outfit.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof jouw liftkaart, erg leuk tafereel! dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge, Natascha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan met die hamster in de sneeuw. Goed gelukte easelkaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brrrr, koud heeft jouw hamster het volgens mij. Het winterse tafereeltje komt mooi over!Erg leuk je kaart en super tof dat je meedoet met de Liftchallenge!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Mooi kleding heb je de hamster gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel gaaf, Natascha. En fijn dat de hamster lekker warm is aangekleed zo in de sneeuw.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je verzint wel hele leuke tafereeltjes!! Tof!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie winterkaart, gaaf modelletje met het doorkijkje!
    Dankjewel voor je deelname op het 4 Sesason blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke easelkaart in wintersferen ik ben je volger geworden
    Gezellige donderdag groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen