donderdag 3 september 2020

Herfst met de mol en de hamster

Ik ben toch wel trots dat ik met mijn kaart 'jungle feestje' de challenge van Creaties Suzan (Facebook) heb gewonnen. Als prijs kreeg ik de pas uitgekomen brievenbus stans toegestuurd, een super leuke mal! Ook mocht ik het thema voor de volgende challenge bedenken en dit is herfst geworden. Dit past ook wel goed bij het weer van vandaag. Het begint hier nu pas droog te worden! De mol heeft voor het gure herfstweer alvast zijn muts opgezet en één van de hamsters heeft alvast een sjaal omgedaan. Samen trotseren ze het herfstweer en gaan ze verjaardagskaartjes op de post doen. 

Natuurlijk stuur ik zelf ook een creatie in met dit thema en met mijn gewonnen mal. Ik vind het leuk om mijn creatie(s) te laten zien en die van anderen te kunnen bekijken. Benieuwd wie de volgende winnaar wordt bij Creaties Suzan! Onderstaand kaartje laat ik meedoen bij Carlin' s kaartenparadijs (dier en bladeren) en bij challenge 254 van Marianne Design. De bedoeling is dat je een kaart maakt van 20 x 10,5 cm en drie verschillende producten van Marianne Design laat zien. Het thema is dit keer helemaal vrij, dus dat komt goed uit! 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Eline's mol' COL1488
  • Marianne Design Collectables 'Eline's hamster' COL1489
  • Marianne Design Collectables 'Eline's kleding' COL1438
  • Marianne Design Craftables 'brievenbus' CR1519
  • Marianne Design Craftables 'envelope set' CR1518
  • Marianne Design Craftables 'gras' CR1355
  • Marianne Design Creatables 'boomstronk' LR0680
  • Marianne Design stamp en die set 'mini labels NL' CS1028
  • 3d foam
  • Sakura gele roll wit 
  • Papier en bruin draad van de Action





16 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt! Ik heb die diertjes vandaag ook gebruikt, leuk zijn ze he. Gefeliciteerd met je prijs!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart heb je met die leuke diertjes en je gewonnen prijs gemaakt Natascha. Inderdaad past hij perfect bij het weer van vandaag.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd!
    Je kaart is heel leuk! Ik ga meedoen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je die stans gewonnen hebt. Je herfstkaart is ook helemaal tof, meteen leuk je nieuwe stans gebruikt.
    Heel leuk Natascha!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo jij bent vlug met dit hele mooie kaartje
    bedankt dat jij meedoet aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt md challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ZO leuk dat je gewonnen hebt! En je kaart met de brievenbus is erg leuk! EN je hebt zelfs de nieuwe malen al, van de hamster en de mol! Enig! Ik heb nu last met het plaatsen van de reacties, vraagt elke keer of ik een robot ben en kan het niet negeren, heel vervelend. Soms moet ik zelfs plaatjes aanklikken met zebrapaden of verkeerslichten... Hoop dat het niet lang duurt, want dat kost zo veel tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supermooi kaartje heb je gemaakt met de brievenbus! Was ook dik verdiend dat je de challenge gewonnen hebt hoor!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Onwijs leuke kaart geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze 20x10 challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je verdiende prijs, ook deze kaart is enig Natascha,
    Leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave kaart Natascha en gefeliciteerd met je prijs bij Suzan.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je winnende kaart was erg mooi. En ook deze is weer een toppertje. Leuk dat je meteen je gewonnen stans hebt gebruikt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldige leuk tafereeltje heb je op je kaart gecreëerd!
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooi herfstkaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een supermooi kaartje heb je gemaakt.
    Leuke diertjes op te zien en zo mooi met het brievenbusje.
    Knap gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen