vrijdag 4 oktober 2024

Wiebelend peperkoekhuisje

Hallo allemaal, 

Bij 52 weeks to Christmas loopt deze maand een leuke challenge, ze vragen hier om een kaart dat draait, schuift of beweegt. Op het blog van Annemarie en Merit zag ik dat zij een wiebelkaart hadden gemaakt. Dit beweegt natuurlijk ook, een super goed en gemakkelijk idee! Dus ook ik ging aan de slag. 

Op mijn wiebelkaart kreeg het peperkoekhuisje van Marleen een plekje in de sneeuw. Het kerstelfje heeft het erg druk. Eerst heeft ze het huisje versierd met allerlei snoepgoed en mooie kerstverlichting, hierna is ze begonnen met het inpakken van de cadeautjes. De gingerbread helpt niet mee en verstopt zich achter het huisje. 

Ik had een filmpje gemaakt zodat jullie de wiebelkaart ook in actie konden zien, maar helaas krijg ik deze met geen mogelijkheid geüpload op mijn blog. Op Instagram is dit wel gelukt, dus daar is het filmpje te bekijken. 

Deze kaart wil ik ook insturen bij Knutsels en Kadootjes (hoofddeksel op je kaart, het kerstelfje heeft een muts op), GCCC (kerst alles mag) en Simon Say's Monday (Christmas/winter card). 

Groetjes, Natascha


Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'cabin by Marleen' COL1555
  • Marianne Design Collectables 'christmas cookies by Marleen' COL1556 (gingerbread en strik) 
  • Marianne Design Collectables 'christmas elves by Eline en Marleen' COL1518
  • Marianne Design Craftables 'strings of lights by Marleen' CR1672 
  • Marianne Design Craftables 'sneeuwklokjes by Marleen' CR1490 (sneeuwhoopje bij het huis) 
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'cadeautjes by Marleen' CR1488
  • Marianne Design Craftables 'candy by Marleen' CR1565
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Carlijn Design 'cirkels' CDSN-0122
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193

1 opmerking:

  1. wow wat een mooi wiebelkaartje leuk idee met het peperkoekhuisje en het elfje erbij leuk tafereeltje heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen