vrijdag 11 oktober 2024

Bloemen en blaadjes van witte embossing

Hallo allemaal, 

Bij De Liftchallenge  hebben ze altijd leuke challenges die uitnodigen tot het maken van iets anders dan anders. Zo ook deze challenge waarbij ze vragen om een donkere achtergrond, met daarop witte embossing en gekleurde die cuts. Dit is totaal uit mijn comfort zone maar des te leuker om een keertje te proberen. 

In mijn kast vond ik een mooie donkerblauwe achtergrond en mijn lievelingsbloemen van Spellbinders kregen hierop een plekje. Hier en daar stempelde ik wat blaadjes die ik vervolgens bestrooide met witte embossingpoeder en verhitte met mijn heat gun. Ik vind het altijd lastig om nergens te knoeien en helemaal op een donkere achtergrond zie je dit snel. Hier en daar plaatste ik zelf nog wat bolletjes en stipjes, dit vond ik een speels effect geven. Ook de tekst maakte ik met behulp van heat embossing. 

De techniek waarbij je die cuts en embossing poeder gebruikt ga ik vaker gebruiken, wat geeft dit een tof effect! Wat vinden jullie er van? 

Fijn weekend! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Spellbinders 'be bold blooms etched dies' S5-502
  • Marianne Design Clearstamps 'handgeschreven baby' CS1051
  • Action Clearstamp van de blaadjes 
  • Witte embossingpoeder 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten