woensdag 18 september 2024

Stippen op keramiek: Sparkling joy

Hallo allemaal, 

Naast het maken van papieren creaties vind ik het ook leuk om voorwerpen te stippen met verf. Op de Facebookpagina van StipStijl zag ik een aantal leuke patronen voorbij komen en ik plaatste een bestelling bij de gelijknamige webshop. 

Dit keer ging ik aan de slag met het patroon Sparkling joy. Dit patroon kan je op veel voorwerpen stippen, ik besloot voor een schaaltje met opstaand randje te gaan. De kleurtjes die ik uitzocht zijn niet alledaags maar de combinatie van oranje, roze en wit vind ik toch heel erg leuk bij elkaar. 

Groetjes, Natascha




1 opmerking:

  1. Wow dat ziet er gaaf uit , doe je over de stippen een soort beschermlaag zodat je de schaaltjes ook echt kan gebruiken ? Groetjes Blankina

    BeantwoordenVerwijderen