vrijdag 22 september 2023

Welkom Elin!

Hallo allemaal, 

Binnen onze vriendenkring is een lief klein meisje geboren. Natuurlijk sturen we aan de trotse ouders en grote broers een kaartje. Ik heb express gewacht totdat we het geboortekaartje hadden ontvangen. Ik hoopte dat ik er een persoonlijk felicitatie kaartje van kon maken en dat is gelukt! 

Op het geboortekaartje staat het gezin (vader, moeder, de twee broers en de kleine Elin) als beren afgebeeld. Er is gebruik gemaakt van koper- en bruintinten en hier en daar vliegen wat vlindertjes. Ik besloot familie beer ook op onze kaart te zetten. Zo kwamen de mallen van Marleen toch weer goed van pas. Één van de grote beren en een kleintje heb ik omgekeerd op de kaart geplakt, zo voorkwam ik dat ze allemaal dezelfde kant op keken. Uit koperkleurig papier stanste ik de naam en wat kleine vlindertjes. De letterstans is van Carlijn Design/ Jocelijne Design. Ik had laatst een cadeaubon gewonnen en onder andere deze mal er van gekocht, ik ben er erg blij mee! 

Groetjes, Natascha

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Craftables 'bears by Marleen' CR1601
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583
  • Marianne Design clearstamp 'handwritten baby' CS1051
  • Carlijn Design 'vierkanten' CDSN-0079
  • Carlijn Design 'alfabet- door Jocelijne Design' CDJD-0033
  • Joy Crafts snijmal 'vlinders' 6002/1302

Geen opmerkingen:

Een reactie posten