zondag 10 september 2023

Gastdesigner bij Carlin's kaartenparadijs

Hallo allemaal, 

Omdat ik met mijn zomerse schuifkaart de tweede plek behaalde mag ik nu gastdesigner zijn bij Carlin's kaartenparadijs. Altijd een hele eer en erg leuk om te mogen doen! Het blog bestaat 5 jaar en de challenges staan een jaar lang in het teken hiervan. Misschien kunnen jullie het thema al raden want ze gaan verder met de letters van CARLIN. Inmiddels zijn we bij de R aanbeland en ze willen dan ook graag iets zien wat met deze letter begint. 

Ik moest toch wel even nadenken. Rozen en ringen kwamen als eerste bij mij op, maar ik kreeg hier geen inspiratie van. Ineens bedacht ik mij dat ik ook deze maand weer wat kerstkaartjes wil maken en tja dan denk je toch meteen aan Rudolph the Red-nosed Reindeer. Hiermee heb ik zelfs drie keer iets met een R op mijn kaartje. Ook dit keer weer een wiebelkaartje, dit blijft zo'n leuk model. Op de achtergrond plakte ik een hek met wat bomen. Rudolph loopt in de sneeuw en het kerstelfje lift met hem mee. 

Doen jullie ook gezellig mee met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs? Ik ben heel benieuwd naar jullie creaties! 

Groetjes, Natascha 

Gebruikte materialen: 

  • Marianne Design Collectables 'Christmas elves by Eline and Marleen' COL1518
  • Marianne Design Collectables' farmers fence' COL1407
  • Marianne Design Collectables 'Eline's rendier' COL1461
  • Marianne Design Craftables 'slimline grass-horizon-clouds' CR1583 (sneeuw) 
  • Marianne Design Craftables 'dennenbomen by Marleen' CR1602
  • Marianne Design Craftables 'trees by Marleen' CR1483
  • Marianne Design Clearstamps 'kerstpost by Marleen' CS1069
  • Carlijn Design 'cirkels 2' CDSN-0193

2 opmerkingen:

  1. Zo leuk gemaakt met Rudolph the rednosed reindeer erop. Leuk modelletje ook.
    Nogmaals dank dat je gastdesigner wou zijn voor ons Challengeblog.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt dat je voor de 'R' challenge bij Carlin's kaartenparadijs onze gastdesigner wou zijn.
    Een hele mooie reminder, die iedereen wel kan inspireren.
    Leuk om hiervoor Rudolph the Red-nosed Reindeer te gebruiken. 3x met de letter R.
    Heel mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen